• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Зерно пшениці та вівса

2.1. Товар має бути якісним, безпечним для тварин, дозволеним до використання в годівлі. Учасник несе відповідальність за якість та безпечність поставленого товару. Якість та безпечність товару повинна відповідати умовам даної Технічної специфікації, державним стандартам, технічним умовам та іншим нормам, що встановлені чинними нормативно-правовими актами України та/або існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічним еталонними системам для такого виду товару. Учасник повинен забезпечувати належні умови зберігання та транспортування товару. Товар, що постачається, повинен відповідати встановленим для даного Товару технічним вимогам, що підтверджує якість Товару, забезпечує його безпеку для життя і здоров’я. 2.2 Склад та властивості товару повинні відповідати зазначеним у специфікації. 2.3. Зовнішній вигляд продукції має бути сухим, без плісняви, грудок чи сторонніх включень. 2.4. Постачальник повинен засвідчити якість та безпечність кожної партії Товару належним чином оформленими документами, які надаються разом з Товаром (належним чином завірена копія паспорту якості продукції виданого виробником та/або сертифікат відповідності виданий уповноваженим органом з сертифікації, та/або технічні умови, та/або інші документи, що підтверджують якість предмету закупівлі). 2.5. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає технічним вимогам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар протягом 5 (п’яти) робочих днів. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості, несе Постачальник. 2.6. Виробництво, зберігання та використання товару повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля. 2.7. Зерно пшениці та вівсу повинно бути урожаю 2025року. 2.8. Цінова пропозиція Учасника повинна враховувати всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування, сплату податків (інших обов’язкових платежів, зборів), пакування та інших витрат що пов’язані з предметом закупівлі. 2.9. Замовник залишає за собою право звернутись в підприємства до закладів або лабораторій щодо визначення відповідності товару технічним і якісним характеристикам відповідно до технічного завдання або тендерної пропозиції Учасника щодо встановлення відповідності товару без залучення Постачальника. 2.10. Замовник має право звернутись до уповноважених підприємств, установ або акредитованих лабораторій для перевірки відповідності поставленого товару технічним та якісним характеристикам, визначеним у технічному завданні або тендерній пропозиції Учасника, без залучення Постачальника; у разі виявлення невідповідностей Замовник залишає за собою право відмовитися від приймання такої партії товару, а Учасник зобов’язаний за власний рахунок здійснити повну заміну всієї партії. – надати лист погодження. ІІІ. ВИМОГИ ДО ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ: 3.1. Поставка товару здійснюється за рахунок учасника-переможця процедури закупівлі (далі – Переможцем). Переможець несе всі витрати та ризики, пов'язані з доставкою до вказаного місця призначення, включаючи оплату відповідних податків і інших зборів. Всі витрати на повернення (заміну) неякісного Товару, що не відповідає замовленому, покладаються на Постачальника. Вантажно-розвантажувальні послуги здійснюються за рахунок учасника – переможця процедури закупівлі. 3.2. Поставка товару здійснюється окремими партіями відповідно до заявки покупця. 3.3. Строк поставки: відповідно до кожної окремої Заявки Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту надання Заявки Замовником. За згодою сторін та відповідно до кожної окремої заявки Замовника строк поставки може бути змінено. 3.4. Замовлення оформлюється у письмовій або усній формі і повинно містити відомості про кількість та асортимент кожної окремої партії Товару, дату замовлення, місце поставки, підпис особи, уповноваженої направляти замовлення від імені Покупця. Замовлення може здійснюватися електронною поштою. Письмова Заявка може бути направлена Учаснику у формі оригіналу (документ підписаний КЕП) та/або електронної копії (копій), та/або сканованої копії (копій) на електронну адресу. 4. Розрахунки за замовлений та належним чином поставлений товар здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів Покупцем на поточний рахунок Продавця впродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати поставки товару, після підписання сторонами видаткової накладної, акту приймання-передачі товару та надання Продавцем Покупцеві рахунків-фактури на оплату товару. 5. Замовник має право в односторонньому порядку зменшити об’єм (кількість товару) закупівлі. У разі зменшення об’єму (кількості товару) закупівлі, розрахунки здійснюються за фактично поставлений товар відповідно до первинних документів. 6. Будь-яке посилання у цьому Додатку на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами мається на увазі «або еквівалент». 7. Будь-яке посилання, в тендерній документації, на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва мається на увазі «або еквівалент». 8. Допустиме покращення якості Товару за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у Договорі. Покращення якості Товару повинно бути документально підтверджене згідно чинного законодавства України, з обов’язковим наданням Постачальником, завірених належним чином, копій паспорту якості або сертифікату відповідності тощо, які підтверджують постачання Товару кращої якості.

Торги не відбулися

858 611.40 UAH без ПДВ
Номер: b150fbb0b47647d1b73ca905da969c8c
Внутрішній номер закупівлі: 26436797
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-15-011619-a   
Замовник: ФІЛІЯ "ПІВНІЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактна особа: Скороход Аліна Віталіївна 380965277659 alina.skhorohod@e-forest.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 858 611.40 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 15.09.2025 16:09 - 18.09.2025 15:00
Дата відміни: 18.09.2025 15:00
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Пшениця м'яка, третій клас, ДСТУ 3768
Код ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля
Кількість 38000 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Конотопське надлісництво: 41601, Сумська обл.., м. Конотоп, вул.. Путивльська, 97; Корюківське надлісництво: 15300, Чернігівська обл., м. Корюківка, вул. Івана Франка, 139а На карті
Овес, І тип, 3 клас, колір жовтий, ДСТУ 4963
Код ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля
Кількість 69000 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Конотопське надлісництво: 41601, Сумська обл.., м. Конотоп, вул.. Путивльська, 97; Корюківське надлісництво: 15300, Чернігівська обл., м. Корюківка, вул. Івана Франка, 139а На карті