• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари (Папір А4/80)

Завершена

11 760.00 UAH з ПДВ
Номер: b96becb4437c44bd9847fb06529b0c4c
Внутрішній номер закупівлі: 26433155
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-15-007979-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ "СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ" ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Олена Надкернична +380322975883 nadkernychna.olena@lvivcity.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Закупівля здійснюється у підприємства або організації, що засновані громадською організацією осіб з інвалідністю та мають дозвіл на право користування пільгами з оподаткування
Очікувана вартість: 11 760.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4/80
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 70 пачка
Період постачання до 31.10.2025
Місце постачання 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "РЕАБІЛІТАЦІЙНО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОРІЄНТИР" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ФОНД РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ"
Ціна пропозиції 11 760.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.09.2025 14:19
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: f15aec8aeec7407bbaae887ac53ccc93
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-15-007979-a-b1
Постачальник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "РЕАБІЛІТАЦІЙНО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОРІЄНТИР" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ФОНД РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ"
Номер договору: 66
Сума договору: 11 760.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 9 800.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 15.09.2025 14:13
Статус:
Підписаний
pdf
Договір №66.pdf