• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуга з технічного (гарантійного) обслуговування автоцистерн Daewoo

Завершена

63 972.80 UAH з ПДВ
Номер: 6bb778e018bb4255b724e41ff0a8b909
Внутрішній номер закупівлі: 26429180
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-15-004009-a   
Замовник: 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області
Контактна особа: Перець Владислав Володимирович 380953072251 vrnsmtz3dprz@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Особливості здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами), яким встановлено термін дії воєнного стану. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області було сформовано запит керівнику завода-виробника генеральному директору ТОВ "ПК "ПОЖМАШИНА" Ігорю НЕЖИВЕНКО від 02.05.2025 № 62 32 1-1250/62 32/3 та отримано офіційну відповідь від у вигляді листа від 06.05.2025 року № ВСО 25/71 з переліком найближчих організації, які є офіційними дилерськими мережами дистрибютора, та обслуговування на яких зберігає можливість гарантійного обслуговування заводом-виробником. За підсумками листа ТОВ "ПК "ПОЖМАШИНА", а також у відповідності до вимог дистрибютора DAEWOO TRUCKS, їх можливості змінювати дані щодо офіційних дилерських мереж висвітлених на офіційному сайті станом на травень-липень 2025 року оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-07-31-007314-a, яка в подальшому була автоматично відмінена електронною системою закупівель відповідно до пп.2 п. 51 Особливостей – «неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями». Отже, з огляду на зазначене застосовується вищевказане виключення. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період з вересня 2025 року по 31.10.2025 року. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби в проведенні першого (гарантійного) технічного обслуговування задля можливості подальшого використання ТЗ для виконання завдань за призначенням, в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення про застосування, під час здійснення закупівлі у ТОВ "МАЙСТЕР-ТРАК-СЕРВІС" з урахуванням розрахунку держзатрат на виконання послуг, а також можливості Виконавцем надання послуг за місцем потстійної дислокації ТЗ, вищезазначеного винятку за Особливостями. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Очікувана вартість: 63 972.80 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуга з технічного (гарантійного) обслуговування автоцистерн Daewoo
Код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість 2 послуга
Період постачання до 30.10.2025
Місце постачання 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вулиця. Полуботка, будинок 37. На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "МАЙСТЕР-ТРАК-СЕРВІС"
Ціна пропозиції 63 972.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.09.2025 11:30
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 36f1bf426e964accbdee9975877ee5a1
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-15-004009-a-c1
Постачальник: ТОВ "МАЙСТЕР-ТРАК-СЕРВІС"
Номер договору: 319/2025
Сума договору: 63 972.80 UAH з ПДВ
Сума договору: 53 310.67 UAH без ПДВ
Період дії договору: 04.09.2025 00:00 - 15.12.2025 00:00
Дата підписання: 04.09.2025 09:00
Статус:
Виконаний
pdf
Scan_319-2025.pdf
pdf
CamScanner 15.09.2025 11.31.pdf