• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Завершена

9 860.00 UAH без ПДВ
Номер: d8c72ebf11b245469255f48b41b979ae
Внутрішній номер закупівлі: 26423414
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-12-012887-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ "ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Нездійминога Тетяна 380989887285 45826903_tetyana@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерівАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 9 860.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів: -Послуги з встановлення та налаштування антивірусних програм, лікування від вірусів, відновлення працездатності програм та баз даних, пошкоджених вірусами; - -Послуги з налаштування, супроводу ,відновлення операційних систем, оптимізації роботи комп’ютерів очищенням «засміченого» жорсткого диска, усуненням помилок в реєстрах і його дефрагметацією, видаленням непотрібних програм, редагуванням переповненого списку автозавантаження -Послуги з усунення програмно-апаратних конфліктів в роботі комп’ютерів та відновлення працездатності офісних та прикладних програм -Поточний ремонт комп'ютера з заміною блоку живлення
Код ДК 021:2015: 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 49064, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Нігояна Сергія будинок 53 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ЛИНДЯ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ ФОП
Ціна пропозиції 9 860.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.09.2025 17:58
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: c95d37a0b3f043fc870cf9c8f1042298
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-12-012887-a-b1
Постачальник: ЛИНДЯ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ ФОП
Номер договору: 13
Сума договору: 9 860.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 12.09.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 12.09.2025 10:00
Статус:
Підписаний