• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації гарячого харчування учнів Зарічанського ліцею Делятинської селищної ради (учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ від 13.08.2025 № 961) у розмірі 70 % з державного бюджету місцевим бюджетам та 30% за рахунок спів фінансування коштів з місцевого бюджету та учнів пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету) ДК 021:2015 - 55520000-1 кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 – 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)

Завершена

251 750.00 UAH без ПДВ
Номер: e5f54448f36047899f229949d7aeb460
Внутрішній номер закупівлі: 26410541
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-11-014549-a   
Замовник: ЗАРІЧАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ЯВОРСЬКОГО ДЕЛЯТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактна особа: Павлюк Марія Іванівна 380347566346 marika2808@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Послуги з організації гарячого харчування учнів Зарічанського ліцею Делятинської селищної ради (учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» у розмірі 70 % з державного бюджету місцевим бюджетам та 30% за рахунок спів фінансування коштів з місцевого бюджету та учнів пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету) в кількості: 1843 послуг (порцій) для учнів початкових класів та 3192 послуг (порцій) за кошти місцевого бюджету для категорій учнів 5-11 класів на загальну суму 251750,00 грн. (п’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч триста п’ятдесят гривень 00 коп.) без ПДВ. (надалі – Закупівля). Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності): Відкриті торги з особливостями за ідентифікатором процедури: UA-2025-09-02-012525a Розмір бюджетного призначення: 251750,00 грн. (двісті п*ядесьть одна тисяч сімсот п’ятдесят гривень 00 коп.) без ПДВ Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Очікувана вартість: 251 750.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
для учнів початкових класів
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 3192 послуга
Період постачання 10.09.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 78445, Україна, Івано-Франківська область, с. Заріччя, ВУЛИЦЯ ЦЕРКОВНА, будинок 39 На карті
для учнів 5-11класів
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 1843 послуга
Період постачання 10.09.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 78445, Україна, Івано-Франківська область, с. Заріччя, ВУЛИЦЯ ЦЕРКОВНА, будинок 39 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець Васько Наталія Богданівна
Ціна пропозиції 251 750.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.09.2025 23:54
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 84a2723cff934286ad542e9138951e44
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-11-014549-a-a1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Васько Наталія Богданівна
Номер договору: 44
Сума договору: 251 750.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 10.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 10.09.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір харчування 1.pdf
pdf
Договір харчування 1.pdf
p7s
sign.p7s