• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Закупівля канцелярських товарів

Завершена

9 700.00 UAH без ПДВ
Номер: a4ff4d59540246e58298d233fa07020e
Внутрішній номер закупівлі: 26410410
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-11-014419-a   
Замовник: Служба у справах дітей Троїцької селищної ради Троїцького району Луганської області
Контактна особа: Чернобривко Аліна Дмитрівна 380660551740 ssd_troickoe_otg@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Укладення договору про закупівлю з постачальником останньої надії або з постачальником універсальної послуги
Обґрунтування умови застосування: Закупівля канцелярських товарів
Очікувана вартість: 9 700.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Закупівля канцелярських товарів, згідно видаткової накладної № ФОП-000021 від 10.09.2025р. КЕКВ 2210
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 13 штука
Період постачання 10.09.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець Корнілова Олександра Леонідівна
Ціна пропозиції 9 700.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.09.2025 22:26
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 8eb21f354d8541fe940dba3f9aa4a434
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-11-014419-a-a1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Корнілова Олександра Леонідівна
Номер договору: 25/3
Сума договору: 9 700.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Закупівля канцелярських товарів, згідно видаткової накладної № ФОП-000021 від 10.09.2025р. КЕКВ 2210: 746.15400 UAH без ПДВ
Період дії договору: 10.09.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 10.09.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір канцелярія.pdf
pdf
видаткова (2).pdf