• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцтовари.Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

4 775.00 UAH з ПДВ
Номер: c13760f5a757415d836610beaf79a7f8
Внутрішній номер закупівлі: 26403726
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-11-007748-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Городоцький центр первинної медико-санітарної допомоги» Городоцької міської ради Львівської області
Контактна особа: Дац Анна Валеріївна +380672917574 cpmsd2016@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 4 775.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцтовари.Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 91 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 81500, Україна, Львівська область, Городок, Львівська,3 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Бабяк Л.М.
Ціна пропозиції 4 775.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.09.2025 14:15
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: b28a3dae9dbe44e0a6f330e0f4bb9ba4
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-11-007748-a-a1
Постачальник: ФОП Бабяк Л.М.
Номер договору: 159
Сума договору: 4 775.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 10.09.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 10.09.2025 00:00
Статус:
Підписаний