-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Товар, що закуповується повинен бути новим та відповідати параметрам: Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий. Поставка Товару Постачальником здійснюється протягом 20-ти календарних днів від дати підписання Сторонами Договору. Місце поставки Товару: 88000 Закарпатська область м. Ужгород пл. Народна, 4, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області. Поставка Товару здійснюється Постачальником за власний рахунок.
Завершена
24 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
d3384b1799514ee38b8ab6996f80ea9d
Внутрішній номер закупівлі:
26403437
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-09-11-007472-a
Замовник:
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
40479801
-
Адреса:
88008, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, площа Народна, 4
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Гусак Олена Василівна +380312630360 dfizakuz@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
24 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
11.09.2025 14:06 - 16.09.2025 08:00
Період кваліфікації:
16.09.2025 08:00 - 16.09.2025 09:52
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата Товару Покупцем здійснюється шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Продавця за фактично поставлений Товар на підставі видаткової накладної відповідно до розрахунків, визначених сторонами у специфікації до Договору
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 банківські дні
Умови поставки:
підписання договору - 100%
- Подіяпідписання договору
- ОписПоставка Товару здійснюється протягом 20-ти календарних днів від дати підписання Сторонами Договору
- Розмір100%
- Тип оплатиОдноразова поставка
- Період у днях10 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Кількість
150 пачка
Період постачання
до 13.10.2025
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "Бонящук Олег Сергійович"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3701508834
-
Контактна особа:
Анастасія Васильченко +380962623118, +380666024597, +380931700832 anastasiya@bravopap.com.ua
-
Адреса:
22400, Україна, Вінницька область, Хмільницький р-н, місто Калинівка, вулиця Машинобудівників, будинок 24, квартира 78
Початкова пропозиція
22 824.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
22 824.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.09.2025 09:52
Відповіді на вимоги
9
Документи
3
Скарги
0
Контракти
Номер:
6b2c0129aa1047a5ae91dcfe7d840295
Ідентифікатор договору:
UA-2025-09-11-007472-a-a1
Постачальник:
ФОП "Бонящук Олег Сергійович"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3701508834
-
Адреса:
22400, Україна, Вінницька область, Хмільницький р-н, місто Калинівка, вулиця Машинобудівників, будинок 24, квартира 78
Дані про підписанта Постачальника:
Бонящук Олег Сергійович, oleg@bravopap.com.ua, +380932619851, UA673510050000026007879180926, реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань 16 Березня 2023 року за № 2 010 35000 0000 2765 93, директор
Номер договору:
20/2025
Сума договору:
22 824.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Папір для друку Xerox Premier A4, 80 г/м2, 500 арк., білий: 152.16000 UAH без ПДВ
Період дії договору:
22.09.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
22.09.2025 00:00
Статус:
Підписаний