• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ (ТОННИ) (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)

Активна

46 224.00 UAH з ПДВ
Номер: c9b83e19a44b4917896c01d107d5520e
Внутрішній номер закупівлі: 26400415
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-11-004439-a   
Замовник: Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
Контактна особа: Зьола Ігор Дмитрович 380442800391 tender_deu_pechersk@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: ОБҐРУНТУВАННЯ застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 (далі – Постанова) 1. Найменування замовника: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 03359115 3. Місцезнаходження замовника: 01010, м. Київ, провулок Бутишів, 19 4. Вид предмету закупівлі: послуга 5. Конкретна назва предмету закупівлі: ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ (ТОННИ) (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ (ТОННИ) (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)- 160 тонна 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Полігон Учасника 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2025 р. 10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник здійснює оплату Послуг на підставі належним чином оформлених Актів здачі-приймання наданих Послуг. Оплата Послуг здійснюється грошовими коштами на вказаний Виконавцем поточний рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дати підписання Акту здачі-приймання наданих Послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата Послуг здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного фінансування 11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс». 12. Код згідно з ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 027720326562 13. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 04208 м. Київ, проспект Правди, 85 14. Ціна договору: 46 224,00 грн. з ПДВ 15. Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Постанови: підпункт 6 пункту 13 – відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації 16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Постанови: Для здійснення закупівлі «ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ (ТОННИ) (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)» уповноваженою особою було оголошено проведення відкритих торгів (оголошення № UA-2025-08-22-010535-a). На участь у торгах не було подано жодної тендерної пропозиції, у зв’язку з чим електронною системою закупівель відкриті торги були відмінені автоматично. Підтвердженням цьому є Звіт про результати проведення процедури закупівлі ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ (ТОННИ) (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) (Додаток). У замовника залишається подальша потреба у здійсненні закупівлі «ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ (ТОННИ) (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)». Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими Особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. З урахуванням викладеного уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю «ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ (ТОННИ) (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)» шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
Очікувана вартість: 46 224.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ (ТОННИ) (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 160 тонна
Період постачання 10.09.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПАТ "Київспецтранс"
Ціна пропозиції 46 224.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.09.2025 11:42
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: dc261a2fb68f400d9a40487942d7f6c0
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-11-004439-a-a1
Постачальник: ПАТ "Київспецтранс"
Номер договору: 606166/55/1
Сума договору: 46 224.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 38 520.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ (ТОННИ) (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям): 240.75000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 10.09.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 10.09.2025 17:00
Статус:
Очікує активації
pdf
Договір 606166др55др1.pdf