• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко коров'яче пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г)

ПОРЯДОК ОПЛАТИ Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок. СТРОКИ, ПОРЯДОК ПОСТАВКИ ТА ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ Строк поставки товару: до 26 грудня 2025 року. Товар, що постачається повинен мати необхідні сертифікати якості виробника. Товар постачається за заявками Замовника зг. п 4.1.Доставка, завантаження та розвантаження Товару здійснюється силами та автотранспортом Постачальника за власний рахунок. Замовник направляє лист-заявку щодо поставки відповідної партії Товару у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку з Постачальником (e-mail, чи за месенджером телефонного номеру (через Viber, WhatsApp, Telegram, Signal)), зазначеними у цьому Договорі. Поставка Товару здійснюється за адресою: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1, згідно заявки Замовника двічі на тиждень з 7-10 год. – 9-00 год. Товар має бути упаковано Постачальником таким чином, щоб унеможливити його втрату цілісності та функціональних властивостей під час транспортування до місця поставки Товару та під час його розвантажування у місці поставки. Під час приймання Товару уповноважений представник Замовника перевіряє кількість, якість, найменування, технічні характеристики Товару тощо. Факт приймання Товару, а також відсутність зауважень до Товару підтверджується підписанням уповноваженими представниками Сторін належним чином (відповідно до вимог чинного законодавства) оформленої накладної на Товар (на кожну поставлену партію/частину Товару). У разі виявлення під час приймання Товару його невідповідності вимогам даного Договору щодо якості, найменування, технічних характеристик тощо, Сторони складають та підписують відповідний Акт, у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, в якому зазначається перелік невідповідностей. При цьому Постачальник зобов’язується власними силами, засобами та за власний рахунок замінити невідповідний Товар на відповідний та поставити його протягом 2 робочих днів з моменту підписання вищезазначеного Акту Сторонами. Якщо фактичний строк поставки Товару з урахуванням строку заміни невідповідного Товару на відповідний перевищує строк, визначений п. 4.2. даного Договору, така поставка вважається простроченою. Неякісний Товар та/або Товар, що не відповідає умовам даного Договору, Замовником не приймається і не оплачується. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної на Товар. Зобов’язання по складанню усіх необхідних накладних та актів покладається на Постачальника.

Завершена

129 536.00 UAH з ПДВ
Номер: 9ec8f6c9b9e6464ba98eb59e4a5da9da
Внутрішній номер закупівлі: 26394101
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-10-012865-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Алла Рогоча +380950004378 dogovir.vrl@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершкиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 129 536.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 10.09.2025 16:39 - 15.09.2025 00:00
Період кваліфікації: 15.09.2025 00:00 - 15.09.2025 08:28
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Молоко коров'яче пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г
Код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки
Кількість 3200 кілограм
Період постачання до 26.12.2025
Місце постачання 07301, Україна, Київська область, Вишгород, вул. Кургузова,1 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"
Початкова пропозиція 80 448.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
80 448.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.09.2025 08:28
Відповіді на вимоги 7
Документи 1
Пропозиція
Приватне акціонерне товариство "Кагма"
Початкова пропозиція 82 560.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
82 560.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 1
Пропозиція
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
Початкова пропозиція 110 592.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
110 592.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: b5947f3a9f9e4ec0be00b066a79b292a
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-10-012865-a-b1
Постачальник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"
Номер договору: 276
Сума договору: 80 448.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 67 040.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Молоко коровяче питне пастеризоване 2,5% жирністю, плівка 1000 гр Лукавиця: 20.95000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 17.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 17.09.2025 15:50
Статус:
Підписаний
pdf
Дог_276_ПАТ Обухівський молочний завод.pdf
p7s
sign.p7s