-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Закупівля канцелярського приладдя за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Завершена
7 503.12
UAH з ПДВ
Номер:
8a16362460c349fabe2916c6041c44df
Внутрішній номер закупівлі:
26378329
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-09-09-011816-a
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
24521399
-
Адреса:
03151, Україна, Київська область, Київ, вул. Волинська, 26
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Козак Ірина Олександрівна 380976514340 i.kozak@ducit.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
Державною установою «Центр інфраструктури технологій Міністерства внутрішніх справ України» була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-06-24-006350-a.
02 липня 2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається.
Отже, з огляду на зазначене застосовується вищевказане виключення.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2025 року.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Очікувана вартість:
7 503.12 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Обкладинка картонна для палітурки біндера (чорна)
Кількість
300 штука
Період постачання
до 23.09.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Обкладинка картонна для палітурки біндера (біла)
Кількість
300 штука
Період постачання
до 23.09.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Прозора обкладинка для палітурки біндера
Кількість
300 штука
Період постачання
до 23.09.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Крафтові конверти формату А4 (С4)
Кількість
500 штука
Період постачання
до 23.09.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Крафтові конверти формату А5 (С5)
Кількість
500 штука
Період постачання
до 23.09.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Конверт формату А4 (С4)
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 23.09.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Конверт формату А5 (С5)
Кількість
500 штука
Період постачання
до 23.09.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "АКЦЕНТ СЕРВІС ГРУП"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38537104
-
Контактна особа:
Олександр Каплун 0443327260 http://www.accent-service.com.ua/
-
Адреса:
04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, 18
Ціна пропозиції
7 503.12 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
09.09.2025 16:04
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
274913e24a5145e4867407581ee9fa27
Ідентифікатор договору:
UA-2025-09-09-011816-a-c1
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АКЦЕНТ СЕРВІС ГРУП"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38537104
-
Адреса:
04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, 18
Номер договору:
237/2025
Сума договору:
7 503.12 UAH з ПДВ
Сума договору:
6 252.60 UAH без ПДВ
Період дії договору:
09.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
09.09.2025 00:00
Статус:
Підписаний