• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Закупівля канцелярського приладдя за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

7 503.12 UAH з ПДВ
Номер: 8a16362460c349fabe2916c6041c44df
Внутрішній номер закупівлі: 26378329
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-09-011816-a   
Замовник: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Контактна особа: Козак Ірина Олександрівна 380976514340 i.kozak@ducit.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Державною установою «Центр інфраструктури технологій Міністерства внутрішніх справ України» була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-06-24-006350-a. 02 липня 2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається. Отже, з огляду на зазначене застосовується вищевказане виключення. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2025 року. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Очікувана вартість: 7 503.12 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Обкладинка картонна для палітурки біндера (чорна)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 300 штука
Період постачання до 23.09.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Обкладинка картонна для палітурки біндера (біла)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 300 штука
Період постачання до 23.09.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Прозора обкладинка для палітурки біндера
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 300 штука
Період постачання до 23.09.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Крафтові конверти формату А4 (С4)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 штука
Період постачання до 23.09.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Крафтові конверти формату А5 (С5)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 штука
Період постачання до 23.09.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Конверт формату А4 (С4)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1000 штука
Період постачання до 23.09.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Конверт формату А5 (С5)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 штука
Період постачання до 23.09.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "АКЦЕНТ СЕРВІС ГРУП"
Ціна пропозиції 7 503.12 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
09.09.2025 16:04
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 274913e24a5145e4867407581ee9fa27
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-09-011816-a-c1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АКЦЕНТ СЕРВІС ГРУП"
Номер договору: 237/2025
Сума договору: 7 503.12 UAH з ПДВ
Сума договору: 6 252.60 UAH без ПДВ
Період дії договору: 09.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 09.09.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
3 Обгрунтування канцтовари.pdf
pdf
2 Договір №237-2025 від 09.09.2025 (швидкозшивачі) вн-1984.p...
pdf
1 UA-2025-06-24-006350-a-report.pdf
pdf
5 Протокол ОС-03-25 канцтовари РП.pdf
pdf
4 Протокол ОС-04-25 звіт.pdf
p7s
sign.p7s