• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з харчування співробітників Управління, код ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування»

Закупівля здійснюється відповідно до пункту 8 та Порядку визначення предмета закупівлі під час здійснення закупівель продуктів харчування, послуг із забезпечення комплектами продуктів харчування, послуг щодо забезпечення харчуванням та послуг з організації харчування для особового складу Збройних Сил Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану»

Торги не відбулися

103 040.00 UAH з ПДВ
Номер: 99621162023547bfa1cbc08c6a78a791
Внутрішній номер закупівлі: 26363942
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-08-011027-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Роман Дубіцький +380967555607 khmeln_gmtz@cip.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 103 040.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 08.09.2025 16:07 - 12.09.2025 16:03
Період прийому пропозицій: 12.09.2025 16:03 - 17.09.2025 16:03
Аукціон: з 18.09.2025 15:58

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴103 040.00 Послуги з харчування співробітників Управління