• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Лот № 1 – ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари) Лот № 2 – ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А-4))

  • Подача пропозицій
  • Аукціон
  • Кваліфікація
  • Пропозиції
    розглянуто
    період кваліфікації завершився 11 днів назад
Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 11 днів назад

174 960.00 UAH з ПДВ
Номер: 5a0b87ee05bd4d5ab3318054fe6a218e
Внутрішній номер закупівлі: 26355712
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-08-002783-a   
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Валерія Огарко +380955918167 ogarkovaleriya@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 174 960.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 08.09.2025 10:55 - 13.09.2025 00:00
Період прийому пропозицій: 08.09.2025 10:55 - 16.09.2025 12:00
Аукціон: 17.09.2025 12:04 - 17.09.2025 12:27
Період кваліфікації: 17.09.2025 12:27 - 23.09.2025 09:40
Період завантаження договору: 29.09.2025 00:00 - 09.10.2025 00:00

Тендерна документація (документи однакові для усіх лотів)

  • Лот №1 ₴70 000.00 ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Лот № 1 – ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
  • Лот №2 ₴104 960.00 Лот № 2 – ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А-4)