• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів у закладах освіти Чинадіївської селищної ради (код ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги)

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради; 89640, Закарпатська область, Мукачівський район, смт. Чинадійово, вул. Волошина, 41; 43997225; юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів у закладах освіти Чинадіївської селищної ради (код ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце надання послуг: заклади освіти Чинадіївської селищної ради (детальніше визначено в додатку 3 до тендерної документації). Кількість послуг: № Найменування послуги Кількість днів Кількість учнів Кількість послуг (обсяг 1 послуги відповідає 1 дітодню) 1. Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Бабичівської гімназії Чинадіївської селищної ради, с. Бабичі, вул. Покутянська, 98 19 32 608 2. Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Брестівської гімназії Чинадіївської селищної ради, с. Брестово , вул. Садова, 77 19 10 190 3. Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Лецовицької гімназії Чинадіївської селищної ради, с. Лецовиця , вул. Шкільна 5 19 32 608 4. Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Обавської гімназії Чинадіївської селищної ради, с. Обава , вул. Шевченка, 31 19 35 665 5. Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Вільховицької початкової школи Чинадіївської селищної ради, с. Вільховиця, вул. І.Франка, 16 19 23 437 6. Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Косинської початкової школи Чинадіївської селищної ради, с. Косино, вул. Садова, 25 19 42 798 7. Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Плоскановицької початкової школи Чинадіївської селищної ради, с. Плоскановиця, вул. Зелена, 28 19 7 133 8. Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Карпастької початкової школи Чинадіївської селищної ради, с. Карпати, б/в 19 14 266 9. Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Дубинської початкової школи Чинадіївської селищної ради, с. Дубино, б/в 19 21 399 Разом 19 216 4104 (детальніше визначено в додатку 3 до тендерної документації). . 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 254 448,00 грн. (двісті п’ятдесят чотири тисячі чотириста сорок вісім гривень 00 копійок), з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.10.2025 р. 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 15.09.2025 00:00 7) умови оплати: Післяоплата 100%. Розрахунки здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторона-ми акта приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Валютою платежів за Договором є національна ва-люта України – гривня. Зобов’язання з оплати вважається виконаним з моменту списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї та готуються учасником складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає: 1% від очікуваної вартості 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг. 13) розмір, вид та умови надання Забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.

Торги не відбулися

254 448.00 UAH з ПДВ
Номер: ff9eed55396e4460ae2791b089d39ea1
Внутрішній номер закупівлі: 26351803
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-06-000012-a   
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради
Контактна особа: Микола Ващенок +380313149998 mykola-vashchenok@ukr.net https://chynadiivska-gromada.gov.ua/derzhavni-zakupivli-12-09-27-21-05-2021/
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 254 448.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 06.09.2025 14:36 - 12.09.2025 00:00
Період прийому пропозицій: 06.09.2025 14:36 - 15.09.2025 00:00
Аукціон: з 15.09.2025 12:20

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴254 448.00 Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів у закладах освіти Чинадіївської селищної ради