• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації гарячого харчування учнів закладів загальної середньої освіти управління освіти Надвірнянської міської ради (учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ від 13.08.2025 № 961) у розмірі 70% з державного бюджету місцевим бюджетам та 30% за рахунок спів фінансування коштів з місцевого бюджету та учнів пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету) за ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги.ЛОТ 10 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Назавизівському ліцеї ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування).

Завершена

85 910.00 UAH без ПДВ
Номер: b2e7ddce07074191aecd7aab1b6a9584
Внутрішній номер закупівлі: 26351724
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-05-013416-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Дунець Наталія Володимирівна 380971750839 fingrouposvita@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. UA-2025-08-22-011166-a
Очікувана вартість: 85 910.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
учні пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 418 послуга
Період постачання 02.09.2025 - 15.10.2025
Місце постачання 78400, Україна, Івано-Франківська область, с. Назавизів, вул.Грушевського, 53 На карті
учні пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 418 послуга
Період постачання 02.09.2025 - 15.10.2025
Місце постачання 78400, Україна, Івано-Франківська область, с. Назавизів, вул.Грушевського, 53 На карті
учні початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ від 13.08.2025 № 961).
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 1144 послуга
Період постачання 02.09.2025 - 15.10.2025
Місце постачання 78400, Україна, Івано-Франківська область, с. Назавизів, вул.Грушевського, 53 На карті
учні початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ від 13.08.2025 № 961).
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 1144 послуга
Період постачання 02.09.2025 - 15.10.2025
Місце постачання 78400, Україна, Івано-Франківська область, с. Назавизів, вул.Грушевського, 53 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець Вовчук Марія Тарасівна
Ціна пропозиції 85 910.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.09.2025 23:02
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 3551358ca59740358709db3490e5fb85
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-05-013416-a-b1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Вовчук Марія Тарасівна
Номер договору: 110
Сума договору: 85 910.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 02.09.2025 00:00 - 15.10.2025 00:00
Дата підписання: 02.09.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Наказ харчування 271.pdf
pdf
ЗВІТ UA-2025-08-22-011166-a-report ЛОТ 10.pdf
pdf
договір Назавизівський ліцей 110.pdf
pdf
обгрунтування лот 10.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ110 Вовчук.pdf
p7s
sign.p7s