• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Стілець учнівський полозковий, рост.гр.№6, лакове покриття фанери

Місце поставки Товару: Львівська область, Шептицький район, м. Шептицький, вулиця Шептицького, 17. Строк поставки Товару: до 15 жовтня 2025 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання своїх зобов’язань Постачальником. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином документи, що підтверджують якість, походження та кількість Товару.

Торги не відбулися

30 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 1bd6c62530874f4384e084a2a3477937
Внутрішній номер закупівлі: 26345511
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-05-007151-a   
Замовник: Відділ освіти Шептицької міської ради
Контактна особа: Борис Тетяна Ігорівна +380977241631 borystanya88@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 30 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 05.09.2025 13:21 - 10.09.2025 09:00
Період кваліфікації: 10.09.2025 09:00 - 10.09.2025 09:46
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
підписання договору - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стілець учнівський полозковий, рост.гр.№6, лакове покриття фанери
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 30 штука
Період постачання до 15.10.2025
Місце постачання 80100, Україна, Львівська область, місто Шептицький, вул. Шептицького, 17 На карті

Інформація про скасування

Номер: b0fd78f5b3a54d8fbc70dcafb71039e1
Причина скасування: Неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Опис причини скасування: Під час проведення запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі щодо Закупівлі у зв’язку з надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами, що настали для Замовника внаслідок дії обставин непереборної сили, а саме: Замовником під час оголошення закупівлі було завантажено в систему невірний проект договору. Враховуючи викладене, для Замовника настали дії обставин непереборної сили. Відповідно до підпункту 3 пункту 65 Порядку № 822 замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у разі, якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. Враховуючи викладене, запит пропозицій постачальників щодо Закупівлі підлягає відміні.
Дата опублікування: 15.09.2025 14:50
Дата виконання: 15.09.2025 14:50
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ
Початкова пропозиція 27 750.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
27 750.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.09.2025 09:46
Відповіді на вимоги 12
Документи 3
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП"
Початкова пропозиція 28 620.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
28 620.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 12
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "ВЕРЕСЕНЬ""
Початкова пропозиція 29 520.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
29 520.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 12
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "Епіцентр К"
Початкова пропозиція 29 725.20 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
29 725.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 12
Документи 1
Скарги 0