• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Металопластикові вікна, двері та супутні вироби (закупівля здійснюється з урахуванням підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме: відмінено відкриті торги (ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-08-18-009881-a та ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-08-18-009881-a додаються) через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Особливостями. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).

Завершена

234 000.00 UAH з ПДВ
Номер: e02eb3123dfe4a46bef69c6067eae5e0
Внутрішній номер закупівлі: 26339321
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-05-000965-a   
Замовник: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1744
Контактна особа: Анна ОНИСЬКІВ +380933274814 a_nn_a26@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні виробиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: UA-2025-08-18-009881-a Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 із змінами, термін дії воєнного стану встановлено до 07.08.2025 року. Статтею 4 Указу Президента України № 64/2022 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» із змінами, передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася; 3) організовує та здійснює керівництво центральними та іншими органами виконавчої влади в умовах воєнного стану; 4) після початку збройного конфлікту здійснює заходи щодо створення відповідно до норм міжнародного гуманітарного права безпечних зон, організованих у спосіб, який дає змогу забезпечити захист цивільних осіб; 5) визначає особливості здійснення оборонних та публічних закупівель із забезпеченням захищеності державних замовників і замовників від воєнних загроз. Згідно з абзацом сьомим пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, пунктом 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону та з метою виконання покладених на Кабінет Міністрів України повноважень, урядом було прийнято постанову від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якою було затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Положеннями Особливостей, зокрема, підпунктом 6 пункту 13 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли, зокрема: 6) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Тобто, замовнику надається виняткове право на укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до пункту 13 Особливостей замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Враховуючи наявну потребу замовника у Закупівлі, замовником було організовано Закупівлю шляхом проведення процедури відкритих торгів з урахуванням Особливостей. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене в електронній системі закупівель за № UA-2025-08-18-009881-a (додається). Так, 26.08.2025 року відкриті торги з урахуванням особливостей щодо Закупівлі були автоматично відмінені електронною системою закупівель з підстави передбаченої підпунктом 2 пункту 51 Особливостей, а саме: неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями. Звіт про результати проведення процедури закупівлі за № UA-2025-08-18-009881-a (додається). З огляду на вищезазначене та з урахуванням положень Особливостей, у Замовника наявні підстави для здійснення Закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, у зв’язку із відміною процедури відкритих торгів через неподання жодної тендерної пропозиції.
Очікувана вартість: 234 000.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Вікно двостулкове (Вікно двостулкове 1,245*1,450 мм)
Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Кількість 8 штука
Період постачання до 30.09.2025
Місце постачання 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси На карті
Відлив (Відлив 220 мм)
Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Кількість 8 штука
Період постачання до 30.09.2025
Місце постачання 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси На карті
Підвіконня (Підвіконня 300 мм)
Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Кількість 8 штука
Період постачання до 30.09.2025
Місце постачання 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси На карті
Двері (Двері 0,88*2,060 мм)
Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Кількість 6 штука
Період постачання до 30.09.2025
Місце постачання 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси На карті
Склопакет (Склопакет 4-16-4і)
Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Кількість 1 штука
Період постачання до 30.09.2025
Місце постачання 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРКА-ПЛЮС"
Ціна пропозиції 234 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.09.2025 09:21
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 2a6506c0ca6b43adb040e436d2a74d11
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-05-000965-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРКА-ПЛЮС"
Номер договору: 145
Сума договору: 234 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 195 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 03.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 03.09.2025 09:05
Статус:
Підписаний
pdf
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів.pdf
pdf
Договір №145 від 03.09.2025.pdf
pdf
Рішення щодо застосування виняту ВІДМІНА ВТ З ОСОБЛИВОСТЯМИ....
pdf
ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі.pdf
pdf
Додаткова угода №1 до договору №145 від 03.09.2025.pdf
p7s
sign.p7s