• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Рушники паперові ДСТУ 8862:2019 в аркушах, не менше 21,0 х 21,5 см, целюлоза, білий, одношаровий, не менше 200 арк./уп.- ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Рушники паперові ДСТУ 8862:2019 в аркушах, не менше 21,0 х 21,5 см, целюлоза, білий, одношаровий, не менше 200 арк./уп.- ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Рушники паперові ДСТУ 8862:2019 в аркушах, не менше 21,0 х 21,5 см, целюлоза, білий, одношаровий, не менше 200 арк./уп.- ДК 021:2015: 33763000-6 - Паперові рушники для рук). Кількість: 8500 упаковок Умови поставки товару: поставка товару здійснюється на умовах DDP, склад Покупця, місто Покупця відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Строк поставки товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки Покупцем. Місце поставки: м. Фастів, м. Харків, м. Одеса, м. Дніпро, м. Львів або інший підрозділ вказаний в рознарядці. Рік/дата виготовлення: не раніше 2025 . Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції.

Торги не відбулися

161 500.00 UAH без ПДВ
Номер: 14a6ed905ff54aa794021c97085ec602
Внутрішній номер закупівлі: 26338842
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-05-000485-a   
Замовник: Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Контактна особа: Якимчук Марина Олегівна 380444652642 yakymchuk.m.o@uz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветкиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 161 500.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 05.09.2025 08:50 - 10.09.2025 01:00
Дата відміни: 10.09.2025 01:00
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Рушники паперові
Код ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Кількість 8500 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Київська область, Фастів, м. Харків, м. Одеса, м. Дніпро, м. Львів або інший підрозділ вказаний в рознарядці На карті