-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
-
Донорські кошти
Навчальні засоби для кабінетів НУШ
Завершена
8 087.00
UAH без ПДВ
Номер:
ce597fcec52143d591f90aea8fc69328
Внутрішній номер закупівлі:
26332690
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-09-04-009396-a
Замовник:
Новоселівський ліцей Саратської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
25814494
-
Адреса:
68250, Україна, Одеська область, Новоселівка, Одеська обл., Білгород - Дністровський район, с. Новоселівка, вул. Шкільна 65
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Гайдаржі Людмила Павлівна +380963154100 saratanovoselovka@gmail.com
Організація-донор:
Ukraine Facility
×
-
Ідентифікатор:
XM-DAC 55000
-
Адреса:
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Класифікатор ДК 021:2015:
33696300-8 Хімічні реактивиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Обґрунтування умови застосування:
Керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р. "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану", яка встановлює "Особливості здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану"( пункт 11 особливостей). Новоселівський ліцей Саратської селищної ради Білгород- Дністровського району Одеської області вирішив провести закупівлю без використання електронної системи згідно реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом UkraineFacility а саме: Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та: ДК 021:2015 33696300-8 «Хімічні реактиви» Навчальні засоби для кабінетів НУШ В ході застосування електронного каталогу Новоселівський ліцей Саратської селищної ради Білгород- Дністровського району Одеської області затвердженого постановою КМУ від 14.09.2020 № 822, не було знайдено жодного товару який вказаний в Додатку №1 «Специфікація» до договору. Тому було вирішено проводити закупівлю без використання електронної системи, але з обов’язковим дотримуванням положень Рамкової угоди, укладеної між Україною та Європейським Союзом. Зокрема: — вимог щодо санкційності (див. відео у статті «Ukraine Facility: як шукати по санкціях ЄС»); — вимог щодо прийнятності. Під час закупівель не мають бути допущені учасники, які фактично зареєстровані в неприйнятних країнах, а також не мають здійснюватися поставки й матеріали походженням із неприйнятних країн, за виключенням випадків, коли застосування правил прийнятності зробить реалізацію проєкту неможливою або надмірно складною (нагальної необхідності, недоступності послуг на ринках відповідних країн або територій, в інших належним чином обґрунтованих випадках). Ось перелік прийнятних країн щодо реалізації Ukraine Facility; — вимог щодо використання емблеми ЄС; — вимог щодо зберігання документів, які стосуються субвенції. Усі документи щодо закупівель, договорів та документи, які стосуються виконання таких договорів, потрібно зберігати не менше 5 років. Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування проведення закупівлі без використання електронної системи: 1. Рамкова угода між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом UkraineFacility , ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX. 2. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. 3. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Очікувана вартість:
8 087.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Набір хімічних реактивів (34 зразки)
Кількість
1 набір
Період постачання
до 31.10.2025
Сухе пальне
Кількість
5 штука
Період постачання
до 31.10.2025
Індикаторний папір
Кількість
3 штука
Період постачання
до 31.10.2025
Фільтрувальний папір
Кількість
3 штука
Період постачання
до 31.10.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП " Ложечка А.С."
×
-
Код ЄДРПОУ:
3771105808
-
Контактна особа:
Ложечка Ангеліна Сергіївна +380959123376 educationalstoreua@gmial.com
-
Адреса:
21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Коріатовичів, Князів буд.114, кв.49
Ціна пропозиції
8 087.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.09.2025 14:47
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
3635327f11474ace9ef1f8ce541c782b
Ідентифікатор договору:
UA-2025-09-04-009396-a-b1
Постачальник:
ФОП " Ложечка А.С."
×
-
Код ЄДРПОУ:
3771105808
-
Адреса:
21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Коріатовичів, Князів буд.114, кв.49
Номер договору:
97
Сума договору:
8 087.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Набір хімічних реактивів (34 зразки): 6 877.00000 UAH без ПДВ
Сухе пальне: 80.00000 UAH без ПДВ
Індикаторний папір: 125.00000 UAH без ПДВ
Фільтрувальний папір: 145.00000 UAH без ПДВ
Сухе пальне: 80.00000 UAH без ПДВ
Індикаторний папір: 125.00000 UAH без ПДВ
Фільтрувальний папір: 145.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору:
04.09.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
04.09.2025 00:00
Статус:
Підписаний