-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Папір офісний, форматний,Папір офісний, форматний
Поставка Товару здійснюється протягом 14 календарних днів з моменту підписання договору. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Сторонами документів, згідно з якими відбувається передача Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Покупця, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31.12.2025 року.
Торги не відбулися
180 500.00
UAH з ПДВ
Номер:
3ea3d7098f5841f6bdd14a0a2cbea7a5
Внутрішній номер закупівлі:
26318422
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-09-03-009270-a
Замовник:
ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА ЦЕНТР ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
45633922
-
Адреса:
01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Верхня, будинок 5
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Теліщук Ірина Михайлівна 380683026955 zaichenja@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
180 500.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
03.09.2025 14:49 - 08.09.2025 10:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Сторонами документів, згідно з якими відбувається передача Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Покупця, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31.12.2025 року.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Кількість
25 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Папір офісний, форматний
Кількість
950 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Інформація про скасування
Номер:
7305203a9b214262b320c410dfa7a885
Причина скасування:
Неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Опис причини скасування:
Відмінити запит пропозицій постачальників щодо закупівлі Офісне устаткування та приладдя різне - за ДК 021:2015 - 30190000-7 (Папір офісний - за ДК 021:2015 - 30197630-1 Папір для друку) (UA-2025-09-03-009270-a) відповідно до пп.3 п.65 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» від 14.09.2020 № 822, з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 та оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про відміну протягом одного робочого дня з дня його прийняття.
Дата опублікування:
03.09.2025 15:15
Дата виконання:
03.09.2025 15:15
Статус:
Виконано