-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
ДК 021:2015:03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (виноград свіжий столовий, першого товарного сорту, ДСТУ 2438; сливи свіжі, великоплідні, сорт вищий, від 35 мм)
Торги не відбулися
17 200.00
UAH з ПДВ
Номер:
c16b406b654c4511a8df7545f1885d89
Внутрішній номер закупівлі:
26316909
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-09-03-007812-a
Замовник:
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) № 2 ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
25249539
-
Адреса:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, буд. 78
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Думич Наталія 380674555052 dnz2lviv@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
03220000-9 Овочі, фрукти та горіхиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
17 200.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
03.09.2025 14:00 - 08.09.2025 00:00
Дата відміни:
08.09.2025 00:00
Причина відміни:
Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної та рахунку на Товар. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пп. 2 п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів з незалежних від Замовника причин, строк виконання платіжних зобов’язань Замовника відстрочується до усунення зазначених обставин, а оплата за поставлений товар здійснюється після отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях20 робочі дні
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%
- Подіядата подання заявки
- ОписПоставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника з 7:00 години і протягом робочого дня у робочі дні тижня (1-3 рази на тиждень). Замовник може передбачити у заявці/замовленні, що поставка товару може здійснюватись щоденно чи за фактичної потреби Замовника. Постачальник зобов’язується дотримуватися термінів та графіку поставки товару, визначених в заявці/замовленні. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватись Постачальником не пізніше 1 (одного) робочого дня з дати одержання відповідної заявки Замовника.
- Розмір100%
- Тип оплатиПовторювана поставка
- Період у днях1 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виноград свіжий столовий, першого товарного сорту, ДСТУ 2438
Кількість
120 кілограм
Період постачання
до 31.10.2025
Місце постачання
79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка,78, вул.Чижевського, 43, вул.Олесницького, 2
На карті
Сливи свіжі, великоплідні, сорт перший, від 35 мм
Кількість
160 кілограм
Період постачання
до 31.10.2025
Місце постачання
79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка,78, вул.Чижевського, 43, вул.Олесницького, 2
На карті