• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

6 155.16 UAH з ПДВ
Номер: b58418662c87461f9cb5ed7aef4e24fe
Внутрішній номер закупівлі: 26316327
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-03-007246-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОРЕСУРС" МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Демчук Валентина +380637322451 safranchukvs@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 6 155.16 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4/80 500 CRISTAL PRO пачка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 35 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 11601, Україна, Житомирська область, Коростенський район, місто Малин(пн), ВУЛИЦЯ ПАРКОВА, будинок 1 На карті
Файл/пе А4/40мк Е/31107 гдянц уп100 упаковка/100шт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 паковання
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 11601, Україна, Житомирська область, Коростенський район, місто Малин(пн), ВУЛИЦЯ ПАРКОВА, будинок 1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю «Транзит-С»
Ціна пропозиції 6 155.16 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.09.2025 13:34
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: a1cfd8d53eca475a8d79229143fe6147
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-03-007246-a-a1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Транзит-С»
Номер договору: 4669
Сума договору: 6 155.16 UAH з ПДВ
Сума договору: 5 129.30 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір А4/80 500 CRISTAL PRO пачка : 173.00400 UAH з ПДВ
Файл/пе А4/40мк Е/31107 гдянц уп100 упаковка/100шт: 100.02000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 01.09.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 01.09.2025 13:34
Опис: Розрахунок здійснюється на умовах відстрочення платежу протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної.
Статус:
Підписаний
pdf
Договір про закупівлю товарів.pdf
p7s
sign.p7s