• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Посуд

Посуд : стакан гранчастий скляний 250 мл-1000шт; тарілка мілка столова 180-200мл--300шт; тарілка глибока 300мл--100шт 1.Доставка до 16:00 згідно дислокації (12 шкільних їдалень). 2Постачальник- платник ПДВ. 3.Вигрузка силами постачальника. 4.Оплата протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання накладної. 5. У разі затримки цільового бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.

  • Уточнення
  • Подача пропозицій
  • Аукціон
  • Кваліфікація
  • Пропозиції
    розглянуто
    період кваліфікації завершився 2 630 днів назад
Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 630 днів назад

16 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80.00 UAH
Номер: 001767c7018842ac91a19efc90444571
Внутрішній номер закупівлі: 2631038
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-06-001287-b   
Замовник: Комунальне підприємство "Школярик" Шевченківського району м.Києва"
Контактна особа: Вишнівська Олена Віталіївна 380444565246 shkolarik@i.ua http://e-tender.biz
Класифікатор ДК 021:2015: 39221100-8 ПосудАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 16 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 80.00 UAH
Період уточнення: 06.08.2018 14:17 - 08.08.2018 10:00
Період прийому пропозицій: 09.08.2018 10:00 - 13.08.2018 10:00
Період кваліфікації: 13.08.2018 10:01 - 16.08.2018 16:01
Період завантаження договору: 13.08.2018 10:01 - 02.09.2018 10:01

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Посуд : стакан гранчастий скляний 250 мл-1000шт; тарілка мілка столова 180-200мл--300шт; тарілка глибока 300мл--100шт 1.Доставка до 16:00 згідно дислокації (12 шкільних їдалень). 2Постачальник- платник ПДВ. 3.Вигрузка силами постачальника. 4.Оплата протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання накладної. 5. У разі затримки цільового бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Код ДК 021:2015: 39221100-8 Посуд
Кількість 1400 штуки
Період постачання 29.08.2018 - 30.09.2018
Місце постачання 03113, Україна, місто Київ, Київ, Лагерна,40 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ

Оскарження: 13.08.2018 10:01 - 20.08.2018 16:01
Початкова пропозиція 15 480.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
15 480.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.08.2018 16:01
Документи 11
Скарги 0

Контракти

Номер: 15d3464c1dce49aa9a74b5514b2f6536
Ідентифікатор договору: UA-2018-08-06-001287-b-b1
Постачальник: ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ
Номер договору: №03
Сума договору: 15 480.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 21.08.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Дата підписання: 21.08.2018 00:00
Статус:
Очікує активації
PDF
договір посуд.PDF