-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Посуд
Посуд : стакан гранчастий скляний 250 мл-1000шт; тарілка мілка столова 180-200мл--300шт; тарілка глибока 300мл--100шт 1.Доставка до 16:00 згідно дислокації (12 шкільних їдалень). 2Постачальник- платник ПДВ. 3.Вигрузка силами постачальника. 4.Оплата протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання накладної. 5. У разі затримки цільового бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
-
Уточнення
-
Подача пропозицій
-
Аукціон
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто період кваліфікації завершився 2 630 днів назад
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 630 днів назад
16 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 80.00 UAH
Номер:
001767c7018842ac91a19efc90444571
Внутрішній номер закупівлі:
2631038
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2018-08-06-001287-b
Замовник:
Комунальне підприємство "Школярик" Шевченківського району м.Києва"
×
-
Код ЄДРПОУ:
19483708
-
Адреса:
03113, Україна, Київська область, Київ, вул.Лагерна,буд.40
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Вишнівська Олена Віталіївна 380444565246 shkolarik@i.ua http://e-tender.biz
Класифікатор ДК 021:2015:
39221100-8 ПосудАналіз за цим CPV
Очікувана вартість:
16 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
80.00 UAH
Період уточнення:
06.08.2018 14:17 - 08.08.2018 10:00
Період прийому пропозицій:
09.08.2018 10:00 - 13.08.2018 10:00
Період кваліфікації:
13.08.2018 10:01 - 16.08.2018 16:01
Період завантаження договору:
13.08.2018 10:01 - 02.09.2018 10:01
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Посуд : стакан гранчастий скляний 250 мл-1000шт; тарілка мілка столова 180-200мл--300шт; тарілка глибока 300мл--100шт
1.Доставка до 16:00 згідно дислокації (12 шкільних їдалень).
2Постачальник- платник ПДВ.
3.Вигрузка силами постачальника.
4.Оплата протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання накладної.
5. У разі затримки цільового бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Кількість
1400 штуки
Період постачання
29.08.2018 - 30.09.2018
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ
Оскарження: 13.08.2018 10:01 - 20.08.2018 16:01
×
-
Код ЄДРПОУ:
41879354
-
Контактна особа:
Мхітарян Самвел Михайлович +380673068150 svit.budinvest@gmail.com
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ КАФЕДРАЛЬНА, будинок 4-А
Оскарження: 13.08.2018 10:01 - 20.08.2018 16:01
Початкова пропозиція
15 480.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
15 480.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.08.2018 16:01
Документи
11
Скарги
0
Контракти
Номер:
15d3464c1dce49aa9a74b5514b2f6536
Ідентифікатор договору:
UA-2018-08-06-001287-b-b1
Постачальник:
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ
×
-
Код ЄДРПОУ:
41879354
-
Контактна особа:
Мхітарян Самвел Михайлович +380673068150 svit.budinvest@gmail.com
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ КАФЕДРАЛЬНА, будинок 4-А
Номер договору:
№03
Сума договору:
15 480.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
21.08.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Дата підписання:
21.08.2018 00:00
Статус:
Очікує активації