• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з обслуговування організаційної техніки, а саме послуги із заправлення картриджу у відповідності з кодом ДК 021:2015 - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»

Завершена

9 980.00 UAH з ПДВ
Номер: 53e5fe60891a4938980610bad0df5f01
Внутрішній номер закупівлі: 26308678
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-02-012427-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ГРАНТОВИЙ ОФІС "ОДЕСА 5Т"
Контактна особа: Інга Дробінова +380487376154 project.office.od@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 9 980.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з обслуговування організаційної техніки, а саме послуги із заправлення картриджу у відповідності з кодом ДК 021:2015 - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 2 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 65082, Україна, Одеська область, Одеса, Преображенська 21 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІСТЕХНІКА"
Ціна пропозиції 9 980.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.09.2025 20:20
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 34093a46cbd048cb85402d2b85bc8454
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-02-012427-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІСТЕХНІКА"
Номер договору: 303
Сума договору: 9 980.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 8 316.67 UAH без ПДВ
Період дії договору: 28.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 28.08.2025 13:03
Статус:
Підписаний
pdf
BRW105BADC7061E_0000047728.pdf