• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації і забезпечення харчування учнів у закладах загальної середньої освіти м. Чернігова у 2025/2026 навчальному році)

Завершена

19 134 726.00 UAH без ПДВ
Номер: caf88dc4228d457f8d52b31161236b56
Внутрішній номер закупівлі: 26308565
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-02-012310-a   
Замовник: Управління освіти Чернігівської міської ради
Контактна особа: Ольга КОЛИЧЕВА +380462676319 kolycheva.o@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період оскарження процедури закупівлі за номером UA-2025-08-19-012162-a. Відповідно до доповідної записки управління освіти Чернігівської міської ради як була направлена на адресу Чернігівської міської ради (від 02.09.2025 року №360/2025/2-09.03-1), Чернігівської міської військової адміністрації Чернігівського району Чернігівської області (від 02.09.2025 року №513/2-09.03-1/2025) існує потреба у здійсненні Закупівлі. У Замовника виникла необхідність проведення закупівлі послуги з організації і забезпечення харчування учнів у закладах загальної середньої освіти м. Чернігова у 2025/2026 навчальному році з огляду на наступне. Постановами Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2025 року № 969 «Деякі питання фінансування харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за кошти Всесвітньої продовольчої програми Організації Об’єднаних Націй у 2025 році», від 13 серпня 2025 року № 961 «Деякі питання фінансування харчування учнів закладів загальної середньої освіти» здійснено розподіл коштів для забезпечення харчування усіх учнів з 1 по 11 класи у прифронтових областях, до яких входить і Чернігівська. Доведений обсяг державної субвенції дає можливість забезпечити харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти упродовж одного місяця. 19 серпня 2025 року управлінням освіти Чернігівської міської ради було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі послуги з організації і забезпечення харчування учнів у закладах загальної середньої освіти міста Чернігова у 2025/2026 навчальному році на вересень 2025 року, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами й доповненнями). 29 серпня 2025 року уповноваженою особою з питань здійснення публічних закупівель управління освіти Чернігівської міської ради було опубліковано рішення про відхилення пропозиції першого учасника – ТОВ «Домашня кухня» та про визначення переможцем закупівлі другого учасника – КП «Шкільне» Чернігівської міської ради. 01 вересня 2025 року учасником закупівлі – ТОВ «Домашня кухня» було розміщено скаргу до Антимонопольного комітету України на незаконне рішення про визначення переможця та рішення про відхилення тендерної пропозиції. Постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2025 року № 1003 «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні» установлено у закладах загальної середньої освіти тривалість 2025/2026 навчального року з 01 вересня 2025 року до 30 червня 2026 року. Листом начальника військової адміністрації міста Чернігова №01-12/2210 від 01.09.2025 року погоджено організацію освітнього процесу в очній формі, а листом від 02.09.2025 року № 01-12/2220 взявши до відома доповідну записку управління освіти Чернігівської міської ради, звернувся до Чернігівської міської ради з питанням необхідності прийняття рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради для забезпечення харчування учнів у закладах загальної середньої освіти у 2025/2026 навчальному році. Рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року № 466 «Про визначення нагальної потреби у здійсненні закупівлі» взявши до відома протокольні рішення педагогічних рад закладів загальної середньої освіти, визначив нагальною потребу у здійсненні закупівлі послуги з організації і забезпечення харчування учнів у закладах загальної середньої освіти м. Чернігова у 2025/2026 навчальному році на період оскарження в Антимонопольному комітеті України прийнятих рішень управлінням освіти Чернігівської міської ради як замовником щодо закупівлі за номером UA-2025-08-19-012162-a. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура може застосовуватися замовником у разі нагальної потреби здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання строків проведення відкритих торгів, зокрема у випадках, пов’язаних із забезпеченням життя та здоров’я людей. Зважаючи на особливі економічні та соціальні обставини, що полягають в необхідності забезпечення безоплатним харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти, забезпечення та розвиток безпечного і здорового освітнього середовища в закладах, дотримання прав дітей на дитяче харчування, у Замовника відсутня можливість проведення цієї закупівлі у строки, встановлені Особливостями. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби у закупівлі послуги з організації і забезпечення харчування учнів у закладах загальної середньої освіти м. Чернігова у 2025/2026 навчальному році в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Враховуючи те, що суб’єкт господарювання – комунальне підприємство «Шкільне» Чернігівської міської ради (код ЄДРПОУ 32601378) відповідно до Статуту створене з метою надання послуг з організації та забезпечення харчування в загальноосвітніх навчальних закладах, коледжах, ліцеях, дитячих дошкільних закладах, а також в підприємствах, установах, організаціях будь-якої форми власності; має зареєстровані потужності на території Чернігівської міської територіальної громади; має штат працівників, які готові приступити до приготування харчування; має діючі договори оренди шкільних їдалень закладів загальної середньої освіти міста Чернігова, які належать до комунальної форми власності; від моменту створення здійснює надання послуг з організації та забезпечення харчування учнів у закладах загальної середньої освіти міста, Замовником прийнято рішення щодо укладення договору з цим підприємством на період оскарження процедури закупівлі за номером UA-2025-08-19-012162-a. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Витяг із протоколу № 2 засідання педагогічної ради Чернігівської гімназії №2 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 2. Протокол № 1 засідання педагогічної ради Чернігівської гімназії №3 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 3. Протокол № 3 засідання педагогічної ради Чернігівської гімназії №5 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 4. Протокол № 2 засідання педагогічної ради Чернігівської гімназії №6 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 5. Протокол № 2 засідання педагогічної ради Чернігівської гімназії №7 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 6. Витяг із протоколу № 2 засідання педагогічної ради Чернігівської гімназії № 9 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 7. Протокол № 2 засідання педагогічної ради Чернігівської гімназії №11 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 8. Протокол № 3 засідання педагогічної ради Чернігівського ліцею №12 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 9. Протокол № 2 засідання педагогічної ради Чернігівської гімназії №13 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 10. Витяг із протоколу № 2 засідання педагогічної ради Чернігівської гімназії № 14 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 11. Протокол № 1 засідання педагогічної ради Чернігівського ліцею № 15 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 12. Витяг із протоколу № 1 засідання педагогічної ради Чернігівської гімназії № 16 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 13. Протокол № 3 засідання педагогічної ради Чернігівської гімназії № 17 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 14. Витяг із протоколу № 3 засідання педагогічної ради Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 19 Чернігівської міської ради Чернігівської області від 02.09.2025 року. 15. Протокол № 2 засідання педагогічної ради Чернігівської гімназії № 20 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 16. Протокол № 2 засідання педагогічної ради Чернігівського ліцею № 22 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 17. Витяг із протоколу № 3 засідання педагогічної ради Чернігівської гімназії № 24 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 18. Протокол № 2 засідання педагогічної ради Чернігівської загальноосвітньої школи І ступеня № 25 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 19. Протокол № 1 засідання педагогічної ради Чернігівської гімназії № 27 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 20. Витяг із протоколу № 1 засідання педагогічної ради Чернігівської гімназії № 28 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 21. Витяг із протоколу № 17 засідання педагогічної ради Чернігівської гімназії № 29 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 22. Протокол № 2 засідання педагогічної ради Чернігівської гімназії № 30 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 23. Протокол № 3 засідання педагогічної ради Чернігівської гімназії № 31 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 24. Витяг із протоколу № 2 засідання педагогічної ради Чернігівської гімназії № 32 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 25. Протокол № 3 засідання педагогічної ради Чернігівської гімназії № 33 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 26. Протокол № 1 засідання педагогічної ради Чернігівської гімназії № 34 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 27. Витяг із протоколу № 2 засідання педагогічної ради Чернігівської гімназії № 35 Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року. 28. Рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 02.09.2025 року № 466 «Про визначення нагальної потреби у здійсненні закупівлі». 29. Листи начальника Чернігівської міської військової адміністрації Чернігівського району Чернігівської області від 01.09.2025 року №01-12/2210, від 02.09.2025 року №01-12/2220.
Очікувана вартість: 19 134 726.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації і забезпечення харчування учнів у закладах загальної середньої освіти м. Чернігова у 2025/2026 навчальному році)
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 21921 послуга
Період постачання 03.09.2025 - 19.09.2025
Місце постачання 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклад загальної середньої освіти міста Чернігова На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШКІЛЬНЕ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Ціна пропозиції 19 134 726.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.09.2025 19:22
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 2bffb1c613714217956d09648b8caa8f
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-02-012310-a-a1
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШКІЛЬНЕ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Номер договору: 25/677
Сума договору: 19 134 726.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 02.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 02.09.2025 19:16
Статус:
Підписаний
PDF
Договір №25.677.PDF