• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з розподілу електричної енергії та послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії за кодом ДК 021:2015: 65310000-9 «Розподіл електричної енергії»

Завершена

93 410.88 UAH з ПДВ
Номер: 0afe577776954c72abbda9e5144d211d
Внутрішній номер закупівлі: 26301629
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-02-005364-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНАТОРІЙ МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ "ГЛОРІЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактна особа: Бабіна Ганна 380613772754 kzgloriazor@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 65310000-9 Розподіл електричної енергіїАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування: Порядок денний: 1. Про прийняття рішення про закупівлю «Послуги з розподілу електричної енергії та послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії за кодом ДК 021:2015: 65310000-9 «Розподіл електричної енергії» (далі — Закупівля) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). 1. Про розгляд та затвердження річного плану (змін до річного плану) закупівель на 2025 рік у порядку, встановленому Законом з урахуванням Особливостей (Додаток 1). 2. Про оприлюднення річного плану (змін до річного плану) закупівель на 2025 рік в електронній системі закупівель (далі — Електронна система) у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом з урахуванням Особливостей (Додаток 1). 4. Оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до п. 1, 3 Загальних положень Особливостей, ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 13 Особливостей визначено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: Абзацом 4 пп. 5 п. 13 Особливостей визначено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків: «відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником». Таким підтвердженням є Витяг зі Зведеного переліку суб’єктів природних монополій станом на 31.07.2025 (додається). Зведений перелік природних монополій опубліковано на Офіційному вебпорталі Антимонопольного комітету України за посиланням: https://amcu.gov.ua/napryami/konkurenciya/arhiv-zvedenogo-pereliku-prirodnih-monopolij. Таким чином, враховуючи вартісні межі передбачені Особливостями для даної закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення про укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу у порядку визначеному Особливостями. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог статті 4 Закону з урахуванням пункту 14 Особливостей внести Закупівлю до річного плану на 2025 рік - Очікувана вартість предмета закупівлі складає 93 410,88 грн (Дев’яносто три тисячі чотириста десять гривень 88 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 15 568,48 грн (П’ятнадцять тисяч п’ятсот шістдесят вісім гривень 48 коп.). - Категорія замовника: 150 Комунальне підприємство; відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону. - КЕКВ – 2273 - Процедура закупівлі – закупівля без використання електронної системи закупівель - Орієнтований початок проведення закупівлі – вересень 2025 року - Джерело фінансування – місцевий бюджет Під час розгляду третього питання порядку денного: На виконання вимог статті 4 Закону з урахуванням пункту 14 Особливостей є необхідність оприлюднити рядок плану до річного плану закупівель на 2025 рік в електронній системі протягом п’яти робочих днів з дня його затвердження (Додаток 1). Під час розгляду четвертого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 13 Особливостей та пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону є необхідність оприлюднити в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. ВИРІШИЛА: 1. Здійснити закупівлю без використання елетронної системи закупівель відповідно до Закону та Особливостей. 2. Внести закупівлю до річного плану закупівель на 2025 рік. 3. Оприлюднити рядок плану до річного плану закупівель на 2025 рік в електронній системі у порядку, встановленому Уповноваженим органом. 4. Оприлюднити звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору.
Очікувана вартість: 93 410.88 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з розподілу електричної енергії
Код ДК 021:2015: 65310000-9 Розподіл електричної енергії
Кількість 33578 кіловат-година
Період постачання 01.08.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 69019, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, ВУЛИЦЯ МИРУ будинок 1 На карті
Послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії
Код ДК 021:2015: 65310000-9 Розподіл електричної енергії
Кількість 5 послуга
Період постачання 01.08.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 69019, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, ВУЛИЦЯ МИРУ будинок 1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
АТ "Запоріжжяобленерго"
Ціна пропозиції 93 410.88 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.09.2025 12:37
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 134411ee2a9042ac895adadc2c9804b3
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-02-005364-a-a1
Постачальник: АТ "Запоріжжяобленерго"
Номер договору: 17245
Сума договору: 93 410.88 UAH з ПДВ
Сума договору: 77 842.40 UAH без ПДВ
Період дії договору: 01.08.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 02.09.2025 09:00
Статус:
Підписаний
pdf
Обгрунтування Протокол 85.pdf
pdf
Договір 17245 від 02.09.25р_.pdf