• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Охорона об'єкта постами фізичної охорони

Завершена

1 083 360.00 UAH з ПДВ
Номер: 0194584618fb480f9835096cedc8d4e1
Внутрішній номер закупівлі: 26287326
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-01-001201-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ"
Контактна особа: Коротенко Роман Олегович 380503164749 yobrovteplo@ukr.net http://brovteplo.com.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування: Підстави для здійснення закупівлі: Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання (відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником). Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 08.02.2025. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких, у тому числі, входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання (відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником). Необхідність даної закупівлі визначається на підставі річного планування та наступних фактів та документів: Захист критичної інфраструктури є однією з важливих складових безпекової політики України. Відповідно до ЗУ «Про критичну інфраструктуру, охорона об’єктів критичної інфраструктури - комплекс режимних, інженерних, інженерно-технічних та інших заходів (крім заходів із захисту інформації та кіберзахисту об’єктів критичної інформаційної інфраструктури), які організовуються і проводяться суб’єктами національної системи захисту критичної інфраструктури з метою запобігання та/або недопущення чи припинення протиправних дій (актів несанкціонованого втручання) на об’єктах критичної інфраструктури. Суб’єктами національної системи захисту критичної інфраструктури є правоохоронні та розвідувальні органи, суб’єкти оперативно-розшукової та контррозвідувальної діяльності; Органи поліції охорони, утворені як територіальні органи Національної поліції, є правонаступниками Департаменту Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ та відповідних державних установ Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ, що ліквідуються в установленому законодавством порядку. У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та набуттям чинності Законом України «Про критичну інфраструктуру» із змінами і доповненнями, внесеними Законом України від 18 жовтня 2022 року N 2684-IX захист критичної інфраструктури став однією з важливих складових безпекової політики України. Метою державної політики у сфері захисту критичної інфраструктури є забезпечення безперебійного та стійкого функціонування об'єктів критичної інфраструктури України, запобігання проявам актів несанкціонованого втручання, прогнозування та запобігання кризовим ситуаціям з негативним впливом на об'єкти критичної інфраструктури, а також підвищення рівня захисту, удосконалення заходів безпеки та стійкості цих об'єктів від існуючих загроз. Враховуючи викладене, та з метою забезпечення захисту критичної інфраструктури, яка є складовою частиною забезпечення національної безпеки України, організації ефективного забезпечення безпеки і стійкості критичної інфраструктури з урахуванням специфіки забезпечення окремих життєво важливих функцій та/або послуг, з метою реалізації пункту 4. ст. 9 вказаного Закону України : Згідно п.20 ст.23 ЗУ «Про національну поліцію», одним з повноважень поліції є «здійснення на договірних засадах охорону фізичних осіб та об’єктів права приватної і комунальної власності, а також об’єктів критичної інфраструктури, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України» У зв’язку з тим, що згідно наказу Міністерства внутрішніх справ України № 1053 від 01.09.2015 р. «Про затвердження Критеріїв, відповідно до яких об’єкти включаються до переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями на підставі договорів про надання охоронних послуг» та статті 23 Закону України “Про Національну поліцію” ,керуючись п. 8 Постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 року № 975 «Про затвердження категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах»-охоронні послуги приміщень об’єктів і споруд централізованого питного водопостачання може здійснювати виключно Поліція охорони Національної поліції України на договірних засадах. З 07 листопада 2015 року запроваджено діяльність поліції охорони Національної поліції України, яка стала правонаступником Державної служби охорони при МВС України, відповідно до Закону України «Про Національну поліцію», постанов Кабінету Міністрів України від 13 жовтня 2015 року № 834 «Питання функціонування органів поліції охорони як територіальних органів Національної поліції та ліквідації деяких територіальних органів Міністерства внутрішніх справ», від 28 жовтня 2015 року № 877 «Про затвердження Положення про Національну поліцію» та положень територіальних органів поліції охорони, затверджених наказами Департаменту поліції охорони. Отже, Національна поліція та її територіальні органи поліції охорони є єдиною централізованою системою і займає монопольне положення на ринку забезпечення охорони об’єктів, які затверджені постановою КМУ від 21.11.2018 № 975. На підставі викладеного, прийняте рішення про укладення договору без використання електронної системи щодо закупівлі Послуг з охорони приміщень, об’єктів і споруд централізованого питного водопостачання, КП «Броваритепловодоенергія», відповідно до положень Особливостей, з причини відсутності конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Замовником було прийнято рішення укласти договір з Управлінням поліції охорони в Київській області. На підставі викладеного, існує потреба у здійсненні Закупівлі. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, згідно 5 пункту 13 Особливостей: Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання (відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником). З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
Очікувана вартість: 1 083 360.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Охорона об'єкта постами фізичної охорони
Код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 07400, Україна, Київська область, Бровари, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 3 А На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Управління поліції охорони в Київській області
Ціна пропозиції 1 083 360.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.09.2025 10:21
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: f977470bc1314586acbcfbc512229f74
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-01-001201-a-c1
Постачальник: Управління поліції охорони в Київській області
Номер договору: 3167
Сума договору: 1 083 360.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 902 800.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 29.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 29.08.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Обгрунтування підстави абз.3 пп.5 п.13 Особливостей Охорона...
pdf
Договір 3167.pdf