• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Протокол про допущенну технічну (механічну, формальну) помилку під час здійснення закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-12-17-008849-a за предметом закупівлі Планшет Lenovo Tab M11 TB330XU код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)

Завершена

0.01 UAH без ПДВ
Номер: 59e0372cf31649bb812741f5e5641e8d
Внутрішній номер закупівлі: 26286063
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-31-000356-a   
Замовник: Станіславська сільська рада
Контактна особа: Волос Любов Валентинівна +380554753451 stanislav_sr@meta.ua http://stanislav.rada.org.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Замовник або його відокремлений підрозділ перебуває на території активних бойових дій
Обґрунтування умови застосування: Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон), Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), та іншими нормативно-правовими актами, які регулюють сферу публічних закупівель, не визначено порядку або механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником, але такі дії не заборонено. Виходячи зі змісту статті 11 Закону, а також відповідно до Положення про уповноважену особу в Станіславській сільські раді затвердженого розпорядженням Станіславського сільського голови від 05.01.2021 року № 06-о/д. після оприлюднення відповідної інформації уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення технічних (механічних) помилок, яке вона повинна оформити відповідним протоколом. Уповноваженою особою під час проведення закупівлі за ідентифікатором UA-2024-12-17-008849-a було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме: за результатами процедури закупівлі було укладено договір поставки від 16 грудня 2024 року № 39 з учасником Фізичною особою-підприємцем Руденко С.І., в якому допущена помилка в п.7.5. та додатку №1 - а саме помилково прописана сума ПДВ. При заповненні електронних полів сума договору була вказана вірно – без ПДВ. У зв’язку з чим необхідно розмістити на вебпорталі Уповноваженого органу правильний договір поставки.
Очікувана вартість: 0.01 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Протокол про допущенну технічну (механічну, формальну) помилку під час здійснення закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-12-17-008849-a за предметом закупівлі Планшет Lenovo Tab M11 TB330XU код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість 40 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 75051, Україна, Херсонська область, с.Станіслав, вул.Свободи, 15 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Руденко Світлана Іванівна
Ціна пропозиції 0.01 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
31.08.2025 21:42
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: ca52723b5fb04ce8a2b5d381fc6de926
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-31-000356-a-a1
Постачальник: ФОП Руденко Світлана Іванівна
Номер договору: 7
Сума договору: 0.01 UAH без ПДВ
Період дії договору: 29.08.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 29.08.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Протокол уповноваженої особи 7.pdf
pdf
Договір поставки 39.pdf