• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Торги не відбулися

57 680.00 UAH з ПДВ
Номер: f1cf50588d2146228c05dae7f7b0666f
Внутрішній номер закупівлі: 26284667
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-29-009749-a   
Замовник: Управління освіти Васильківської міської ради
Контактна особа: Тимченко Інна Миколаївна 380457121402 tendervuo@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 57 680.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 29.08.2025 18:10 - 03.09.2025 10:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шафи книжкові, відкриті, ЛДСП, 700х340х1800мм, 5 полиць
Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Кількість 20 штука
Період постачання до 31.10.2025
Місце постачання Україна, Київська область, Васильків, вул. Покровська, 15/1 На карті

Інформація про скасування

Номер: 2e362c92342b4ff98fa00e496a52ff65
Причина скасування: Неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Опис причини скасування: Під час проведення запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі щодо Закупівлі у зв’язку з надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами, що настали для Замовника внаслідок дії обставин непереборної сили, а саме допущено технічну помилку в електронних полях закупівлю не прив’язано до рядка плану закупівлі. Враховуючи викладене, для Замовника настали дії обставин непереборної сили. Відповідно до підпункту 3 пункту 65 Порядку № 822 замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у разі, якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. Враховуючи викладене, запит пропозицій постачальників щодо Закупівлі підлягає відміні.
Дата опублікування: 29.08.2025 18:15
Дата виконання: 29.08.2025 18:15
Статус:
Виконано