-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Слива свіжа; Груші свіжі
Товар повинен бути затарений і спакований Постачальником таким чином, щоб виключити псування та/або знищення його на період поставки до прийняття товару Замовником. Вартість тари та пакування входить до ціни Товару. Маркування на тарі (пакуванні) Товару (найменування торговельної марки) повинно співпадати з інформацією, що вказується у товаросупровідних документах на партію Товару. Відпвідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами
Торги не відбулися
12 250.00
UAH з ПДВ
Номер:
7724ff529f85486095b8fc93cd4515e3
Внутрішній номер закупівлі:
26271575
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-08-28-008439-a
Замовник:
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ № 41 "ПІЗНАЙКО" ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
21430354
-
Адреса:
58018, Україна, Чернівецька область, м,Чернівці, вулиця Сандуляка Леонтія , будинок 19
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Ірина Крештанович +380505803845 zdo41oblik@gmail.com http://sites.google.com/view/zdo41cv-1978
Класифікатор ДК 021:2015:
03220000-9 Овочі, фрукти та горіхиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
12 250.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
28.08.2025 15:30 - 02.09.2025 00:00
Дата відміни:
02.09.2025 00:00
Причина відміни:
Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату Товару. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2025 р.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях7 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Слива свіжа
Кількість
120 кілограм
Період постачання
до 31.12.2025
Груші свіжі
Кількість
200 кілограм
Період постачання
до 31.12.2025