• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір офісний А4, код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»

Завершена

1 653.00 UAH з ПДВ
Номер: 423df3d0967d4fb5b381300c925a5d59
Внутрішній номер закупівлі: 26264347
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-28-001168-a   
Замовник: Комунальне підприємство Тростянецької міської ради "Центр комунальних послуг"
Контактна особа: Фрик Тамара Григорівна 380509626807 poslugakom@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 653.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А4, код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання 27.08.2025 - 12.09.2025
Місце постачання 42600, Україна, Сумська область, Тростянець, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 2 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю "Епіцентр К"
Ціна пропозиції 1 653.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.08.2025 09:50
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 19e6ecbfa4ce4b7d9b1e16e9f076bf4e
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-28-001168-a-c1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Епіцентр К"
Номер договору: 290Н-32
Сума договору: 1 653.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 377.50 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір офісний А4, код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»: 137.75000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 09.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 09.01.2025 11:00
Статус:
Підписаний