• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Фоторамка А4, згідно CPV за ДК 021:2015 код 39290000-1 Фурнітура різна

Завершена

3 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 04386561508a43cc8c672ed6bf99e4b2
Внутрішній номер закупівлі: 26262313
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-27-012241-a   
Замовник: Головне управління ДСНС України у Донецькій області
Контактна особа: Панченко Людмила Ігорівна 380501583552 l.panchenko@dsns.gov.ua https://dn.dsns.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різнаАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі - Закон) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких Замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 були затверджені Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі — Особливості). Особливостями встановлено порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з особливостями, у тому числі за лотом. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2025 року. 22.07.2025 була оголошена процедура відкритих торгів на закупівлю Фоторамка А4, згідно CPV за ДК 021:2015 код 39290000-1 Фурнітура різна (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-22-009935-a). 30.07.2025 закупівля не відбулась у зв’язку із неподанням жодної тендерної пропозиції. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом, і укладення договору.  З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): - Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-07-22-009935-a від 30 липня 2025 - на 3 арк. в 1 прим.
Очікувана вартість: 3 000.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Фоторамка А4
Код ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна
Кількість 50 штука
Період постачання до 30.09.2025
Місце постачання 49101, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Миколи Руденко, будинок 53 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Борзова Алла Олександрівна
Ціна пропозиції 3 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.08.2025 17:59
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: c9a1276bc8ed410c8d6373874908e403
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-27-012241-a-c1
Постачальник: ФОП Борзова Алла Олександрівна
Номер договору: 31
Сума договору: 3 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Фоторамка А4: 60.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 27.08.2025 00:00 - 20.11.2025 00:00
Дата підписання: 27.08.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 31 від 27.08.2025.pdf