• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Шредер, 30190000-7, офісне устаткування та приладдя різне, ДК 021:2015

Умови поставки товару: 1. Строк поставки товару – з моменту підписання Договору Сторонами по 28 листопада 2025 року. 2. Поставка товару та його розвантаження здійснюється силами і засобами Постачальника. 3. Кількість поставленого товару підтверджується видатковим накладними, підписаними уповноваженими представниками Сторін. 4. Датою поставки товару вважається дата фактичної передачі товару, відповідно до видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Місце поставки товару: склад Замовника, що знаходиться за адресою: м. Київ, пров. Рильський, 10. Умови оплати: 1. Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання товару на підставі видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками Сторін. 2. Замовник має право на відстрочку платежу у разі відсутності бюджетного фінансування або не проведення оплати з вини третьої сторони. У разі відсутності бюджетного фінансування (затримки в бюджетному фінансуванні) оплата здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів після надходження коштів на рахунок Замовника.

Завершена

49 745.01 UAH з ПДВ
Номер: 25932389e2ef439a87204440a9d9890a
Внутрішній номер закупівлі: 26259331
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-27-009247-a   
Замовник: Міністерство юстиції України
Контактна особа: Олена Пітулько +380442711742 tender@ca.minjust.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 49 745.01 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 27.08.2025 15:36 - 01.09.2025 10:00
Період кваліфікації: 01.09.2025 10:00 - 02.09.2025 10:15
Умови оплати:
інша подія - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шредер 5 рівня безпеки, 15 листів за подачу, об'єм 40 л
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штука
Період постачання до 28.11.2025
Місце постачання 01001, Україна, Київ, пров. Рильський, 10 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "Бонящук Олег Сергійович"
Початкова пропозиція 48 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
48 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
01.09.2025 18:35
Відповіді на вимоги 8
Документи 4
Скарги 0
ПП ""Салон "Софт""
Початкова пропозиція 48 600.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
48 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.09.2025 10:15
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"
Початкова пропозиція 49 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
49 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ФОП "Єрмоленко Євгеній Іванович"
Початкова пропозиція 49 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
49 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУБІК ГРУП"
Початкова пропозиція 49 744.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
49 744.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: f8e99f209d6d424ba94d0bc4cf402bc5
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-27-009247-a-b1
Постачальник: ПП ""Салон "Софт""
Номер договору: 105
Сума договору: 48 600.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 40 500.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Шредер Agent 1540.5 X (2х8) (6020598): 13 500.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 04.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 04.09.2025 15:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір шредер.pdf
p7s
sign.p7s