• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 -60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Завершена

15 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 6ca4dcedba464c6dacfcae423936fc53
Внутрішній номер закупівлі: 26250891
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-27-000789-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МАЛИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Радченко Наталія +380681709886 kot_sam@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирівАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 15 000.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з доставки лікаря-консультанта та транспортування пацієнта на третинний (високоспеціалізований) рівень надання медичної допомоги.
Код ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 11601, Україна, Житомирська область, Коростенський район, місто Малин, ВУЛИЦЯ БОНДАРИК, будинок 17 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня"Житомирської обласної ради Житомирської міської ради
Ціна пропозиції 15 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.08.2025 09:19
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 1b2e9dd8075a40dbb151de013d2f7510
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-27-000789-a-b1
Постачальник: Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня"Житомирської обласної ради Житомирської міської ради
Номер договору: 106
Сума договору: 15 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 12 500.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Послуги з доставки лікаря-консультанта та транспортування пацієнта на третинний (високоспеціалізований) рівень надання медичної допомоги.: 15 000.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 01.08.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 26.08.2025 09:19
Опис: Оплата здійснюється протягом 15-ти календарних днів з дня підписання акту про надання послуг.
Статус:
Підписаний
pdf
Договір про закупівлю.pdf
p7s
sign.p7s