-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Розробка проєктно-кошторисної документації. «Заходи з енергозбереження. Реконструкція теплових мереж зі встановленням блочно-модульної котельні по вул. Героїв Крут, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область». Коригування
Завершена
53 189.82
UAH з ПДВ
Номер:
92380cced7084e0b8e0bea8d46690d5c
Внутрішній номер закупівлі:
26248423
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-08-26-012226-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03342184
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, пров. Цісик Квітки, будинок 9
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Група з публічних закупівель 380502278896 KPTSTENDER@UKR.NET http://www.kpts.dp.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 (далі — Особливості)
1. Найменування замовника: Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 03342184.
3. Місцезнаходження замовника: 50000, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, провулок Цісик Квітки, 9.
4. Вид предмета закупівлі: роботи.
5. Конкретна назва предмета закупівлі: Розробка проєктно-кошторисної документації. «Заходи з енергозбереження. Реконструкція теплових мереж зі встановленням блочно-модульної котельні по вул. Героїв Крут, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область». Коригування.
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування).
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг вулиця Героїв Крут, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 календарних днів з моменту підписання договору.
10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): протягом 10-ти робочих днів з дня підписання акту здачі-приймання виконаних робіт. ЗАМОВНИК має право на відстрочку платежу до 180 робочих днів з дня підписання акту(ів) наданих послуг Сторонами.
11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТЕМ ІНЖИНІРИНГ".
12. Код згідно з ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 41717778.
13. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 04053, Україна, м. Київ, Вознесенський узвіз, будинок 14, офіс 16/42.
14. Ціна договору: 53 189,82 грн. (п’ятдесят три тисячі сто вісімдесят дев’ять гривень 82 копійки), в тому числі ПДВ 8 864,97 грн.
15. Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей – підпункту 8 пункту 13 Особливостей, а саме: «у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі».
16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей:
На виконання службової записки начальника ВТВ № 5971 від 05.08.2025р. потрібно здійснити закупівлю робіт із розробки проєктно-кошторисної документації. «Заходи з енергозбереження. Реконструкція теплових мереж зі встановленням блочно-модульної котельні по вул. Героїв Крут, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область». Коригування.
24 січня 2025 року замовником була проведена закупівля робіт розробка проєктно-кошторисної документації «Заходи з енергозбереження. Реконструкція теплових мереж зі встановленням блочно-модульної котельні по вул. Героїв Крут м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» UA-2025-01-29-003186-a.
Однак, після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі робіт із коригування проєктно-кошторисної документації. «Заходи з енергозбереження. Реконструкція теплових мереж зі встановленням блочно-модульної котельні по вул. Героїв Крут, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування).
Згідно п. 8 ч. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
З урахуванням викладеного, уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю розробка проєктно-кошторисної документації. «Заходи з енергозбереження. Реконструкція теплових мереж зі встановленням блочно-модульної котельні по вул. Героїв Крут, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область». Коригування, шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Очікувана вартість:
53 189.82 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Розробка проєктно-кошторисної документації. «Заходи з енергозбереження. Реконструкція теплових мереж зі встановленням блочно-модульної котельні по вул. Героїв Крут, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область». Коригування
Кількість
1 робота
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТЕМ ІНЖИНІРИНГ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41717778
-
Контактна особа:
Баранник Руслан Станіславович 0676387248
-
Адреса:
04053, Україна, Київська область, Київ, ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ УЗВІЗ, БУД. 14, ОФІС 16/42
Ціна пропозиції
53 189.82 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.08.2025 16:50
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
75985f0d1a0b427a8179308977852151
Ідентифікатор договору:
UA-2025-08-26-012226-a-c1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТЕМ ІНЖИНІРИНГ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41717778
-
Адреса:
04053, Україна, Київська область, Київ, ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ УЗВІЗ, БУД. 14, ОФІС 16/42
Номер договору:
363-25
Сума договору:
53 189.82 UAH з ПДВ
Сума договору:
44 324.85 UAH без ПДВ
Період дії договору:
21.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
21.08.2025 00:00
Статус:
Підписаний