• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з поточного ремонту /заміна окремих дверних блоків в підвальне приміщення приміщення під.№1,3.4 в житловому будинку за адресою: вул.Академіка Навашина,9 Оболонському району, м. Києва за ДК 021:2015–45420000-7 — Столярні та теслярні роботи. Відповідний код - ДК 021:2015– 45421131-1 – Встановлення дверей. ДБН А.2.2-3:2014.

Завершена

24 835.53 UAH без ПДВ
Номер: 06b72cdf9adf4b8f998c548a4c7a4422
Внутрішній номер закупівлі: 26244582
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-26-008396-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
Контактна особа: Березовчук Тетяна Миколаївна 380989513598 kptender@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 24 835.53 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поточного ремонту /заміна окремих дверних блоків в підвальне приміщення приміщення під.№1,3.4 в житловому будинку за адресою: вул.Академіка Навашина,9 Оболонському району, м. Києва за ДК 021:2015–45420000-7 — Столярні та теслярні роботи. Відповідний код - ДК 021:2015– 45421131-1 – Встановлення дверей. ДБН А.2.2-3:2014.
Код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Коченко Олександр Володимирович
Ціна пропозиції 24 835.53 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.08.2025 14:42
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 6283a45228554befbd5f2b6de7d21d13
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-26-008396-a-a1
Постачальник: ФОП Коченко Олександр Володимирович
Номер договору: 491-ПР
Сума договору: 24 835.53 UAH без ПДВ
Період дії договору: 18.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 18.08.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
№491-ПР від 18.08.2025.pdf