• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421

Розрахунки проводяться шляхом: оплати Покупцем після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) по факту поставки товару протягом 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. До рахунку додається видаткова накладна на отримання товару. Видаткова накладна може надаватися в електронному вигляді (форматі) з обов’язковим підтвердженням у паперовому. Видаткова накладна повинна бути надана у паперовому вигляді, що є невід’ємною частиною договору. Оплата за товар здійснюється по факту поставки безготівковим розрахунком. Оплата здійснюється відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Порядок поставки (передачі) товарів здійснюється з моменту дії Договору до 31 грудня 2025 року згідно поданих заявок, крім вихідних та святкових днів (з 08 год 00 хв до 15 год 00 хв транспортом Постачальника). У зв’язку із нестабільною роботою навчальних закладів (офлайн/онлайн), яка залежить від безпекової ситуації у місті на фоні військової агресії рф, для уникнення випадків псування продукції, постачання продукції може здійснюватися дрібними партіями в день використання товару, замовлення при цьому можуть бути подані з терміном їх виконання дві години. Заявка подається Покупцем не пізніше ніж за дві години до часу поставки, шляхом направлення електронного листа на електронну адресу Постачальника або шляхом передання інформації за номером телефону Постачальника, зазначеному у цьому Договорі. За необґрунтовану затримку поставки товару або поставку не в повному обсязі згідно прийнятої заявки, Постачальник несе відповідальність відповідно до п.7.2. цього договору. Поставка Товару за даним Договором здійснюється окремими партіями протягом року за домовленістю, товар повинен бути у відповідній упаковці, у відповідності з накладною. Місце поставки (передачі) товарів – зазначені у заявці Покупця. Поставка товару здійснюється спеціалізованим автотранспортом. Товар, повинен транспортуватися в критих транспортних засобах відповідно до чинних правил перевезення харчових продуктів, з урахуванням продуктів, що швидко псуються, чинними на певному виді транспорту. Навантаження, розвантаження та доставка товару до місць призначення здійснюється Постачальником і входить до ціни товару Кожна партія товару, що постачається повинна супроводжуватись супровідними документами, що підтверджують походження товару, його безпечність і якість. Документи повинні відповідати вимогам державних стандартів України щодо предмету закупівлі та ст. 21 ЗУ «Про безпечність та якість харчових продуктів» (декларація виробника під кожну партію). Кожна партія товару, що постачається повинна супроводжуватись супровідними документами: рахунок, видаткова накладна, товаро-транспортна накладна та документи передбачені пунктом 5.4. даного договору.

Завершена

11 250.00 UAH з ПДВ
Номер: 830140eb7ec4440ba61bc7a9292bf1b7
Внутрішній номер закупівлі: 26232972
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-25-010134-a   
Замовник: КРЕМЕНЧУЦЬКА ГІМНАЗІЯ №24 КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Удалова Аліна Володимирівна 380962600367 alina_udalova@kznz24.ukr.education https://schoolkozaks24.e-schools.info/
Класифікатор ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продуктиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 11 250.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 25.08.2025 15:46 - 28.08.2025 00:00
Період кваліфікації: 28.08.2025 00:00 - 28.08.2025 09:07
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
Код ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти
Кількість 30 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 39627, Україна, Полтавська область, Кременчук, Автозаводський район, ПРОСПЕКТ ПОЛТАВСЬКИЙ, будинок 13 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП "КОВАЛЬЧУК РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ "
Початкова пропозиція 10 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
10 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.08.2025 09:07
Відповіді на вимоги 4
Документи 2
Пропозиція
Приватне підприємство "Діадема"
Початкова пропозиція 11 250.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
11 250.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 4
Документи 1
Пропозиція

Контракти

Номер: 1d3f17a7e55c4fb58f8fd45e9441034e
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-25-010134-a-c1
Постачальник: ФОП "КОВАЛЬЧУК РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ "
Дані про підписанта Постачальника: Ковальчук Руслан Анатолійови, ruslantender08@gmail.com, +380937901852, UA 28 305299 0000026008031201903, Виписки з ЄДР ЮО, ФОП та ГФ, Керівник
Номер договору: 471
Сума договору: 10 500.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 8 750.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421, 1 кг: 350.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 01.09.2025 00:00 - 16.09.2025 00:00
Дата підписання: 01.09.2025 00:00
Статус:
Розірваний
pdf
ДУ 1 471.pdf
p7s
sign.p7s