• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм)

Згідно ДК 021:2015 22820000-4 Бланки (Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм)) Технічні вимоги до товару Бланки, ф. 003 - 6/о - Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення Призначення: для закладів охорони здоров`я. Форма затвердження: первинна облікова документація № 003-6/0 Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та проведення операції та знеболення, затверджена Наказом МОЗ України № 110 від 14.02.2012 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 08 серпня 2014 року № 549). Формат: А4 (297х210). Тип паперу: газетний. Кількість аркушів: 1. Кількість сторінок: 1. Всього: 3000 штук. Бланки, ф. 066/о - Карта пацієнта , який вибув із стаціонару Призначення: для закладів охорони здоров`я. Форма затвердження: Затведжена наказом МОЗ України 14,02,2012р.№110 Формат: А4 (297х210). Тип паперу: газетний. Кількість аркушів: 1. Кількість сторінок: 2. Всього: 3 000 штук. Бланки, Стринінгова анкета для батьків або законних представників дитини стосовно чинніків ризику та симптомів, що можуть свідчити про ТБ у дитини ( додаток 8) Призначення: для закладів охорони здоров`я. Формат: А4 (297х210). Тип паперу: газетний. Кількість аркушів: 1. Кількість сторінок: 1. Всього: 3 000 штук. Продавець гарантує відповідність товару, що ним поставляється Покупцеві вимогам відповідних стандартів та технічних умов на ці види товару, при умові додержання Покупцем правил зберігання. Кожна партія відвантаженого товару супроводжується накладною і податковою накладною та іншими необхідними для даного виду товару документами. Постачання здійснюється на адресу Замовника: м. Харків, вул. Каденюка, 43, 61099 згідно заявок замовника за рахунок Постачальника у термін до 10 вересня 2025 року. Оплата товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 20 календарних днів з дня отримання товару. У разі несвоєчасного надання усіх необхідних документів на товар, термін розрахунків продовжується на відповідну кількість днів протермінування.

Завершена

4 800.00 UAH з ПДВ
Номер: fd4fd79154a94496b22addd72c979074
Внутрішній номер закупівлі: 26225930
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-25-003058-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня № 5" Харківської міської ради
Контактна особа: ОЗЕРОВА Тетяна 380577250682 hmdl-5@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 4 800.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 25.08.2025 11:18 - 28.08.2025 11:00
Період кваліфікації: 28.08.2025 11:00 - 28.08.2025 13:21
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм)
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 9000 штука
Період постачання до 10.09.2025
Місце постачання 61099, Україна, Харківська область, Харків, вул.Каденюка, буд.43 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
Початкова пропозиція 3 240.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 240.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.08.2025 13:21
Відповіді на вимоги 2
Документи 2
Пропозиція
ФОП Піхотенко Олег Григорович
Початкова пропозиція 3 420.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 420.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "Поліграф-Сервіс"
Початкова пропозиція 3 780.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 780.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 2
Документи 2
Пропозиція
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович
Початкова пропозиція 3 960.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 960.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "МІСТО-НВ"
Початкова пропозиція 4 190.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 190.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 2
Документи 2
Пропозиція
ФОП Жилінкова Людмила Вікторівна
Початкова пропозиція 4 770.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 770.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 1
Пропозиція

Контракти

Номер: 0c0218d62e8e448eb8cb7ac534d97cde
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-25-003058-a-a1
Постачальник: ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
Дані про підписанта Постачальника: Бурко Ігор Костянтинович, tendera.pcl@gmail.com, +380674303492, UA773052990000026009016116614, Статуту, директор
Номер договору: 414
Сума договору: 3 240.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 2 700.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Бланк Карта хворого, який лікується в фізіотерапевтичному..., А4, 1+1, 1 арк.: 0.30000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 29.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 29.08.2025 09:00
Статус:
Підписаний
pdf
2025-08-29-0001.pdf
p7s
sign.p7s