• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини (Дубенське надлісництво)

З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України

Торги відмінено

20 254 329.17 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 22 530.25 UAH
Номер: fc5ca50e73a744f4a51b479d16a15d94
Внутрішній номер закупівлі: 26194221
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-20-009713-a   
Замовник: ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактна особа: Неділько Олександр Леонідович 380673323647 oleksandr.nedilko@e-forest.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарівАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 20 254 329.17 UAH без ПДВ
Період уточнення: 20.08.2025 15:46 - 25.08.2025 00:00
Період прийому пропозицій: 20.08.2025 15:46 - 28.08.2025 00:00
Аукціон: з 28.08.2025 12:56
Період кваліфікації: 28.08.2025 00:00 - 10.09.2025 17:28
Період завантаження договору: 16.09.2025 00:00 - 26.09.2025 00:00

Тендерна документація (документи однакові для усіх лотів)

Інформація про скасування

Номер: 9621c5a7087b4d3ab442ac94ebcedaec
Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування: Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення відкритих торгів є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє тендер по причині неможливості усунення порушень, що виникли через порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Уповноваженою особою було виявлено наступні порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель: уповноваженою особою після визнання учасників переможцями (Лот 1 ТОВ «Форест Н», Лот 2 ТОВ «Вермар», Лот 3 Коцан М.М.) було виявлено помилку у документах тендерних пропозицій учасників, а саме встановлено факти неналежного підтвердження права учасників користування заявленою транспортною технікою. З огляду на неможливість усунення виявлених порушень є підстави для відміни тендеру. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Період оскарження: 17.09.2025 11:53 - 28.09.2025 00:00
Дата опублікування: 17.09.2025 11:53
Дата виконання: 28.09.2025 00:00
Статус:
Виконано
  • Лот №1 ₴7 874 139.59 Лот 1. Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини (Дубенське надлісництво) в обсязі 89450 м3
  • Лот №2 ₴7 874 139.58 Лот 2. Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини (Дубенське надлісництво) в обсязі 89450 м3
  • Лот №3 ₴4 506 050.00 Лот 3. Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини (Дубенське надлісництво) в обсязі 51900м3