• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Телекомунікаційні послуги, код ДК 021:2015 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Завершена

750 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 55352a5b14724e7da94fe213225ea0ff
Внутрішній номер закупівлі: 26187870
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-20-003328-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Ксенія Козицька +380612280930 zrs.kovaleva@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі данихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування: Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період з 14.07.2025 по 31.12.2025рр. Відповідно до існуючої потреби є необхідність у здійсненні Закупівлі. Для керування, контролю працездатності ліфтів, двостороннього голосового зв'язку та охорони машинного приміщення об’єктами міста Запоріжжя впроваджено систему диспетчеризації ліфтового обладнання (далі – система), яка складається з диспетчерського пункту та встановлених на території міста терміналів виконавчих пунктів, кожен з яких розташований у машинному приміщенні та підключений до блоку керування ліфтом. Основними функціями системи є контроль роботи ліфтів, зв’язок з пасажирами, які переміщуються в кабіні, та охорона машинного приміщення. Робота системи дозволяє диспетчеру: - в режимі реального часу отримувати інформацію про стан об’єктів управління; - здійснювати дистанційне керування ліфтами (вмикати/вимикати живлення ліфта); - за допомогою переговорного пристрою, розташованого у кабіні ліфта, встановлювати голосовий зв’язок з пасажирами; - здійснювати контроль за несанкціонованим відкриттям дверей машинного приміщення, в тому числі за необхідності встановлювати голосовий зв’язок з машинним приміщенням. На даний час у системі використовуються 2958 SIM-карти мобільного зв’язку, з яких 2958 встановлені у терміналах виконавчих пунктів та 130 – у диспетчерському пункті. Зміна оператора мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» тягне за собою заміну SIM-карт, під які запрограмоване обладнання системи, що, як наслідок, порушить роботу мережі телеметрії, управління та охорони. Введення в експлуатацію зазначеної вище кількості SIM-карт іншого оператора, їх активація, доставка до кожного об’єкта, перепрограмування кожного із 2958 терміналів і налаштування на іншого оператора потребує зупинки диспетчерського пункту на тривалий час, та додаткових витрат. Надання послуг з диспетчеризації ліфтів здійснюється в цілодобовому режимі і не передбачає можливості зміни оператора телекомунікаційних послуг та заміни SIM-карт без призупинення роботи системи. Зупинка диспетчерського пульта призведе до неможливості вмикання, вимикання ліфтів, контролю працездатності ліфтів, забезпечення двостороннього голосового зв'язку, охорони машинного приміщення і встановленого обладнання, що тягне за собою можливу крадіжку обладнання, а у випадку застрягання пасажирів у кабіні ліфта може призвести до людських жертв. За інформацією розробників телемеханічного обладнання системи, для заміни SIM-карт іншого оператора потрібна як зміна налаштувань програмного забезпечення на робочоих місцях диспетчерів, так і безпосередньо втручання в програмне забезпечення термінального обладнання. Для відновлення повноцінної працездатності всієї системи при повній заміні 2958 SIM-карт налаштування диспетчерського пульту займе до 12 робочих днів, а терміналів виконавчих пунктів – до 90 робочих днів, що є неприпустимим з точки зору забезпечення безперебійної роботи системи диспетчеризації ліфтів м. Запоріжжя; використання паралельно активованих SІМ-карт двох операторів зв’язку технічно не є можливим. Отже, надання телекомунікаційних послуг для забезпечення безперебійної роботи системи диспетчеризації ліфтів у м. Запоріжжя без порушення сумісності з існуючим технічним оснащенням може бути здійснене тільки тим самим надавачем послуг, у зв’язку з чим виникає потреба здійснити закупівлю (з 14.07.2025 по 31.12.2025) в того самого постачальника послуг – ПрАТ «Київстар», – що і в попередні роки. Існують усі об’єктивні фактори, що свідчать про неможливість надання послуг, які є предметом закупівлі, іншим суб’єктом, крім Оператора зв'язку — ПрАТ «Київстар», що свідчить про наявність підстави для застосування норм Особливостей щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуги відповідно до абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей.
Очікувана вартість: 750 000.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Телекомунікаційні послуги, код ДК 021:2015 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Код ДК 021:2015: 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Кількість 1 послуга
Період постачання 14.07.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Україна, Запоріжжя, За об'єкти Замовника На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСТАР"
Ціна пропозиції 750 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.08.2025 11:15
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 237677b3c3f545d180fbf36179be3c96
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-20-003328-a-a1
Постачальник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСТАР"
Номер договору: 11291390/БО_2025
Сума договору: 750 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 625 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 18.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 18.08.2025 11:09
Статус:
Підписаний
pdf
Дог. № 11291390-БО-2025 від 18.08.2025_ Київстар.pdf