• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143

Строки поставки: з моменту укладення договору та до 31.10.2025 року, згідно замовлень, обов’язково з 7:00 год. – 09:00 год, до кожного окремого закладу освіти, невеликими партіями, згідно замовлень, обов’язково з 7:00 год. до 09:00 год., згідно графіку постачання продуктів харчування та продовольчої сировини до закладу освіти Затишнянської сільської ради, Додаток № 3 до Договору. Строк поставки товарів: протягом доби з моменту отримання замовлення. Замовлення надаються Замовником Постачальнику особисто, електронною поштою, телефонограмами або факсограмами та можуть коригуватися Замовником протягом доби, в залежності від стану наповнюваності закладів освіти. Строки постачання можуть змінюватися у межах одного календарного дня від дати замовлення, за погодженням Сторін. У випадку затримки поставки замовленого Товару більш ніж на одну добу від погодженої дати поставки, Замовник має право анулювати Замовлення, а Постачальник не має права на відшкодування вартості анульованого Замовлення та будь-яких пов’язаних з таким анулюванням витрат. Згідно з частиною другою статті 6 Закону України «Про захист прав споживачів», статті 5 Закону України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» Постачальник повинен обов’язково надавати документи, які підтверджують належну якість продукції, на кожну партію товару. Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на Постачальника. Документи, які засвідчують якість товару, встановленого законодавством зразка, відповідно до специфікації товару, а також протоколи випробувань товару, видані акредитованою лабораторією, повинні надаватися Постачальником на кожну партію товару, в кожен навчальний заклад окремо. Товар відвантажується закладам освіти з терміном їх придатності до споживання, що визначені нормативними документами. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 70% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. У разі, якщо при перевірці Замовника чи навчальних закладів Замовника уповноваженими представниками виконавчих органів державної влади з питань контролю, регуляторної політики та нагляду виявлено неякісний або невідповідний товар, або виявлено недотримання санітарних норм під час постачання товару, Постачальник зобов’язаний протягом одного робочого дня з моменту виявлення недоліків за свій рахунок замінити неякісний товар на якісний, з оформленням всіх необхідних документів. Постачальник зобов’язаний компенсувати Замовнику всі збитки, понесенні останнім у зв’язку з застосуванням до нього санкцій уповноваженими контролюючими органами, якщо такі санкції є наслідком поставки Постачальником неякісного та невідповідного товару або порушення Постачальником умов здійснення поставки. Постачальник гарантує та беззастережно засвідчує, що: Товар, який поставляється на дату поставки Замовнику згідно замовлення, зберігався з моменту виготовлення належним чином, Постачальнику не відомо про будь-які судові спори щодо товару, Постачальник має повноваження на поставку товару Замовнику; Товар вільний від будь-яких фінансових обтяжень та сплат, включно від податків, обов’язкових платежів, зборів, мита тощо; Товари, які є предметом поставки за цим Договором, є безпечними для життя, здоров’я, навколишнього середовища, а також не завдадуть шкоди Замовнику та кінцевому споживачу. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання Товару на умовах відстрочки платежу до 30-ти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

Торги не відбулися

180 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 8240716a3588477fb2bd7dee7cda534b
Внутрішній номер закупівлі: 26178460
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-19-006598-a   
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЗАТИШНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Віктор Тарасенко +380968523478 zatishne.osvita@ukr.net https://zatishst.otg.dp.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясоАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 180 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 19.08.2025 13:54 - 22.08.2025 08:00
Дата відміни: 22.08.2025 08:00
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Курятина
Код ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо
Кількість 800 кілограм
Період постачання до 31.10.2025
Місце постачання Україна, Дніпропетровська область На карті