-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Помідори свіжі польові
Під час укладання Договору ПОСТАЧАЛЬНИК надає перелік документів, визначених п. 5.12 Договору. Поставка товару здійснюється згідно заявки замовника. Під документами, що підтверджують безпечність та якість товару, у Договорі розуміється декларація виробника (або якісне посвідчення, або сертифікат якості тощо) та експертний висновок (протокол дослідження тощо). Якість товару, що постачається, повинна відповідати вимогам ДСТУ. За зовнішнім виглядом товар повинен бути: свіжим, цілим, чистим, без землі, не зів’ялим, не тріснутим, без пошкоджень, не ураженим хворобами та шкідниками. Смак і запах товару: властиві даному сорту, без стороннього запаху і присмаку. Залишковий термін зберігання (використання) товару – не менше 80% загального терміну зберігання (використання). Товар пакується у тару, яка відповідає діючим стандартам та забезпечує схоронність продукції при перевезенні та зберіганні. У разі, якщо товар, поставлений Постачальником, є неякісним і не відповідає вимогам ДСТУ або не додержана вимога щодо залишкового терміну зберігання (використання) товару, Покупець не приймає та не оплачує товар, а Постачальник за свій рахунок здійснює протягом 5 (п’яти) діб допоставку товару, що відповідає вимогам Договору. ПРОДАВЕЦЬ повинен здійснювати поставку товару згідно заявки замовника в телефоному режимі в строк включно до 01 вересня 2025 року згідно заявки замовника. ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку товару на умовах DDP (згідно Інкотермс 2010), за адресою: 21001, м. Вінниця, вул. Привокзальна, будинок 26. Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом оплати товару ПОКУПЦЕМ за фактом поставки товару протягом 10 банківських днів з дати отримання товару на склад ПОКУПЦЯ, у міру надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних та рахунків-фактур ПРОДАВЦЯ. У разі затримки бюджетного фінансування ПОКУПЦЯ та/або затримки з боку органів Державної казначейської служби України у здійсненні розрахунково-касового обслуговування, розрахунки за фактом поставки товару здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надходження асигнувань на реєстраційні рахунки ПОКУПЦЯ, та/або з моменту можливості органів Державної казначейської служби України здійснювати розрахунково-касового обслуговування. СТОРОНИ домовились, що будь-які штрафні санкції до ПОКУПЦЯ в такому випадку не застосовуються.. Післяоплата (100%).
-
Код ЄДРПОУ:
08562594
-
Адреса:
21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Привокзальна,26
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунок за цим Договором проводиться шляхом оплати товару ПОКУПЦЕМ за фактом поставки товару протягом 10 банківських днів з дати отримання товару на склад ПОКУПЦЯ, у міру надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних та рахунків-фактур ПРОДАВЦЯ.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
2924304557
-
Контактна особа:
Голдзіцький Олександр 380979162109 sashagoldzitsky@gmail.com
-
Адреса:
21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, будинок 76
-
Код ЄДРПОУ:
45122822
-
Контактна особа:
ВІкторія Петрова +380977834529 freeland2023@ukr.net
-
Адреса:
21011, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, місто Вінниця, вулиця Гонти, будинок 96А
-
Код ЄДРПОУ:
3505005088
-
Контактна особа:
Віолетта Сокол +380673395329 sokolvio@ukr.net
-
Адреса:
13303, Україна, Житомирська область, Бердичівський р-н місто Бердичів вулиця Василя Стуса будинок 39, Бердичівський р-н місто Бердичів вулиця Василя Стуса будинок 39
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
2924304557
-
Адреса:
21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, будинок 76