• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Канцтовари а асортименті

Закупівля здійснюється однією партією Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 15 (п’ятнадцяти ) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару

Завершена

9 250.00 UAH з ПДВ
Номер: 57961034f03d4aa79866f5c8f10d357f
Внутрішній номер закупівлі: 26117705
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-12-008683-a   
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Черкасова Тетяна 380967302734 tender@nov-rada.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 9 250.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 12.08.2025 15:10 - 15.08.2025 00:00
Період кваліфікації: 15.08.2025 00:00 - 15.08.2025 08:15
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 пачка
Період постачання до 08.09.2025
Місце постачання 45400, Україна, Волинська область, м.Нововолинськ, проспект Дружби, буд.27 На карті
Папір офісний кольоровий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 пачка
Період постачання до 08.09.2025
Місце постачання 45400, Україна, Волинська область, м.Нововолинськ, проспект Дружби, буд.27 На карті
Папки-реєстратори
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання до 08.09.2025
Місце постачання 45400, Україна, Волинська область, м.Нововолинськ, проспект Дружби, буд.27 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "КОРВЕТ"
Початкова пропозиція 8 142.90 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
8 142.90 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.08.2025 08:15
Відповіді на вимоги 19
Документи 2
Скарги 0
ФОП БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Початкова пропозиція 9 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
9 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 19
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: f0382cfaade14d3c8c2af039a43f500a
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-12-008683-a-a1
Постачальник: ТОВ "КОРВЕТ"
Дані про підписанта Постачальника: Вітюк Тетяна Василівна, info@ofis-centr.com.ua, +380957857313, UA073253650000002600401259429, статут, директор
Номер договору: 18
Сума договору: 8 142.90 UAH з ПДВ
Сума договору: 6 785.75 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір для друку UNIVERSAL COPY PAPER A4, 80 г/м², 500 арк., білий.: 110.85000 UAH з ПДВ
Папір ТЕХНОЮГ А4 асорті, 250 арк. (10 кол*25): 143.75000 UAH з ПДВ
Папка-реєстратор BUROMAX (BM.3011-02c) А4, 70/75 мм (внутр./зовн.), синя: 40.60000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 19.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 19.08.2025 16:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 18.pdf
p7s
sign.p7s