• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір для друку MAESTRO extra A4, 80 г/м2, 500 арк., білий

4.1 Поставка Товару відбувається на умовах DDP в редакції Офіційних правил тлумачення торговельних термінів «Інкотермс 2010». Постачальник зобов’язаний здійснити поставку Товару на адреси Покупця, що визначені в Заявці (форма заявки - Додатку №2 до цього Договору), протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Заявки від Покупця. Приймання-передача Товару по кількості згідно Додатку №1 до цього Договору та відповідної якості згідно розділу 2 цього Договору, здійснюється уповноваженими представниками Покупця та Постачальника, шляхом підписання видаткових накладних та Акту (-ів), які підтверджують/підтверджуватимуть відповідність Товару кількісним, якісним та технічним характеристикам, що визначені в Додатку №1 до цього Договору та розділі 2 цього Договору. 4.2. Ризик випадкового знищення та випадкового пошкодження (псування) Товару, а також обов’язок несення всіх витрат, пов’язаних зі зберіганням Товару до моменту підписання Покупцем видаткової накладної та Акту (-ів) несе Постачальник, після підписання видаткової накладної та Акту(-ів) - несе Покупець. 4.3. У випадку виявлення невідповідності Товару по кількості та/або якості, та упаковки Товару на момент його приймання – передачі, вимогам до Товару, що визначені в Додатку №1 до цього Договору та/або розділу 2 цього Договору, при його прийманні уповноваженими представниками Покупця та Постачальника, Сторони складають Акт про недоліки, який має містити всі недоліки. Після підписання Акту про недоліки, Покупець забезпечує відправку Постачальнику його примірнику Акту про недоліки засобами поштового або кур’єрського зв’язку. 4.4. Заміна Товару, в якому виявлені недоліки, поставка недопоставленої кількості Товару та/або заміна Товару, якість якого не відповідає вимогам цього Договору, Товаром належної якості і т.і., здійснюється Постачальником за власний рахунок протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту про недоліки. Після усунення недоліків Покупець підписує з Постачальником видаткову накладну та Акт в строки визначені п. 4.1. цього Договору. 4.5. Право власності на поставлений Товар переходить до Покупця з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та Акту у місці поставки поставки Товару.

Завершена

135 000.00 UAH з ПДВ
Номер: a0f9fe8159a644fa88f895c7d828f858
Внутрішній номер закупівлі: 26117355
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-12-008345-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Мельник Віталій Анатолійович 380969938425 ulmiller13@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 135 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 12.08.2025 14:57 - 15.08.2025 16:00
Період кваліфікації: 15.08.2025 16:00 - 27.08.2025 16:28
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 600 пачка
Період постачання 12.08.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 21034, Україна, Вінницька область, Вінниця, ПРОВУЛОК ЗАЛІЗНИЧНИЙ, будинок 4 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "КОРВЕТ"
Початкова пропозиція 92 376.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
92 376.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.08.2025 16:28
Відповіді на вимоги 9
Документи 2
Пропозиція
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 106 704.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
106 704.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
Початкова пропозиція 110 520.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
110 520.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 2
Пропозиція
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Початкова пропозиція 110 592.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
110 592.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА"
Початкова пропозиція 129 600.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
129 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 2
Пропозиція
ФОП "Бонящук Олег Сергійович"
Початкова пропозиція 135 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
135 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: 46beeb853c164e05b4615c16d773a372
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-12-008345-a-c1
Постачальник: ТОВ "КОРВЕТ"
Дані про підписанта Постачальника: Вітюк Тетяна Василівна, info@ofis-centr.com.ua, +380957857313, UA073253650000002600401259429, статут, директор
Номер договору: 2908/1
Сума договору: 92 376.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 76 980.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір офісний А4, MAESTRO Extra, клас А, 80 г/м2, 500 аркушів: 128.30000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 29.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 29.08.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір папір а 4 .pdf
p7s
sign.p7s