• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Поточний ремонт частини приміщень другого поверху частини 3 Державного пожежнорятувального загону (3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області) по вул. Грушевського, 119 в м. Дубно Дубенського району Рівненської області)

Завершена

115 596.00 UAH без ПДВ
Номер: 7eb517d9ab3442038f964c46c122d655
Внутрішній номер закупівлі: 26116562
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-12-007559-a   
Замовник: 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області
Контактна особа: Соколюк Роман Олександрович 380978486922 vrnsmtz3dprz@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 07.08.2025 року. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких, у тому числі, входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за пунктом 15: Якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період липень-грудень 2025 року. 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області відповідно до наказу ДСНС України є правонаступником 4 ДПРЗ ГУ ДСНС у Рівненській області. 4 ДПРЗ ГУ ДСНС у Рівненській області укладено договір на виконання робіт «Поточний ремонт частини приміщень другого поверху частини 4 Державного пожежно-рятувального загону (4 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області) по вул. Грушевського, 119 в м.Дубно Дубенського району Рівненської області за результатами закупівлі UA-2025-04-17-009249-a. Натомість в ході виконання робіт що передбачені проектно-кошторисною документацією (ПКД) робота виконана в повному обсязі, але для завершення робіт: «Поточний ремонт частини приміщень другого поверху частини 3 Державного пожежно-рятувального загону (3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області) по вул. Грушевського, 119 в м.Дубно Дубенського району Рівненської області, необхідно провести додаткові/приховані роботи які виявились в ході виконання робіт. Виявлені приховані дефекти, які виявлені після демонтажу, зміна конструктивних рішень, необхідність заміни аварійних елементів тощо. При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей у формі цього файлу «Обґрунтування підстави».
Очікувана вартість: 115 596.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт частини приміщень другого поверху частини 3 Державного пожежнорятувального загону (3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області) по вул. Грушевського, 119 в м. Дубно Дубенського району Рівненської області)
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 28.10.2025
Місце постачання 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вулиця. Полуботка, будинок 37. На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповід­альністю «ДУБНОГРУП»
Ціна пропозиції 115 596.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.08.2025 14:30
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 1dc5ad90a3d54929ae8cf68acc2c900c
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-12-007559-a-c1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповід­альністю «ДУБНОГРУП»
Номер договору: 285/2025
Сума договору: 115 596.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 11.08.2025 00:00 - 29.08.2025 00:00
Дата підписання: 11.08.2025 15:00
Статус:
Виконаний
pdf
UA-2025-04-17-009249-a-report.pdf
docx
Обгрунтування Дубно.docx
pdf
Поточний ремонт санвузлів ЕКСПЕРТИЗА.pdf
zip
кошторис.zip
docx
ДОГОВІР дубно 50 відсотків.docx
pdf
Форма оголошення.pdf
pdf
Протокол 90.pdf