• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, Прилади та інструменти для переливання/вливання крові/розчинів, НК 024:2023 код 38569 - Набір для переливания крові; НК 024:2023 код 58977 - Набір базовий для внутрішньовенних вливань

Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 15.12.2025 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності технічній специфікації (додаток № 1.1), у робочі дні з 8:00 до 15:00 години, партіями (обсяги поставки визначаються Замовником в заявці (телефоном або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp)), протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання такої заявки. Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І та ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами), у разі якщо вартість медичних виробів підлягає реімбурсації відповідно до законодавства. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Товар постачається Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Товар передається Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. УВАГА! Кількісні вимоги, запропонованого Постачальником товару, повинні відповідати вимогам визначеним в запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників

Завершена

554 250.00 UAH з ПДВ
Номер: f5156b33b77745d9947043a77997d02f
Внутрішній номер закупівлі: 26110710
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-12-001689-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактна особа: Трегубова Наталія Сергіївна 380562339500 tender.dnepr@ukr.net http://www.m.mechnikova.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 554 250.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 12.08.2025 10:17 - 15.08.2025 09:00
Період кваліфікації: 15.08.2025 09:00 - 15.08.2025 09:08
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Slip, ін'єкційна голка 21G, довжина від 1500 до 1600
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 45000 штука
Період постачання до 15.12.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті
Система ПК (трансфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Loсk, ін'єкційна голка 18G
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 30000 штука
Період постачання до 15.12.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-ФАРМ ДИСТРИБЮШН"
Початкова пропозиція 503 809.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
503 809.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.08.2025 09:08
Відповіді на вимоги 19
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "ЛЮКС ФАРМ ГРУП"
Початкова пропозиція 510 390.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
510 390.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 19
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС-ПРОМЕД"
Початкова пропозиція 511 032.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
511 032.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 19
Документи 1
Скарги 0
ФОП Васьків Павло Любомирович
Початкова пропозиція 550 350.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
550 350.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 19
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "ЛЕДУМ"
Початкова пропозиція 552 120.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
552 120.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 19
Документи 2
Скарги 0
ПП "ТЕНДЕРМЕД"
Початкова пропозиція 552 750.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
552 750.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 19
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ВОК - Медіка Груп"
Початкова пропозиція 553 725.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
553 725.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 19
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДБОКС"
Початкова пропозиція 553 725.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
553 725.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 19
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 7b6a150c8f2d42a996cf46ea5b8b2a38
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-12-001689-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-ФАРМ ДИСТРИБЮШН"
Номер договору: 148-ЗПП
Сума договору: 503 809.50 UAH з ПДВ
Сума договору: 470 850.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Система для вливання інфузійних розчинів (ПР), 21G: 5.48910 UAH з ПДВ
Система для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів 2В (ПК) Luer: 8.56000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 19.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 19.08.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Дог_148к_ТОВ М-ФАРМ ДИСТРИБЮШН_№148-ЗПП від 19.08.2025 (Мед....
p7s
sign.p7s