• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з тимчасового розміщення (проживання) учасників Всеукраїнського вишколу «Джура Прикордонник»

Завершена

158 000.00 UAH без ПДВ
Номер: a5b534f6775c4ef49dbc291c8271e253
Внутрішній номер закупівлі: 26106098
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-11-009236-a   
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ СПОРТУ, МОЛОДІ ТА ТУРИЗМУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактна особа: Білик Олег 380508238919 olegbilyk07@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 98340000-8 Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Уповноважена особа по публічних закупівлях ознайомився із потребою у закупівлі та кошторисом видатків. Відповідно до наведеного, процедури закупівель визначаються відповідно до вимог Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі-Особливості) та ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині, що не врегульовані Особливостями. Відповідно до п.14 Особливостей - Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Згідно вимог ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.» Згідно п.11 Особливостей - Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. 29 липня 2025 року Замовником було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями (ID закупівлі UA-2025-07-29-005462-a) на закупівлю послуг ДК 021:2015: 98340000-8 Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги (Послуги з тимчасового розміщення (проживання) учасників Всеукраїнського вишколу «Джура Прикордонник») - 158 000,00 грн. Однак станом на кінцевий термін подання тендерних пропозицій - 6 серпня 2025 р. о 01:00. - відсутні учасники процедури закупівлі, у тому числі за лотом. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації; Розглянувши потребу у закупівлі у 2025 році, уповноважена особа по публічних закупівлях вирішила: - затвердити річний план закупівель у 2025 році та оприлюднити річний план згідно вимог чинного законодавства. - здійснити оприлюднення звіту про договір , укладений без використання електронної системи закупівель у строки визначені Законом України “Про публічні закупівлі” та з урахуванням Особливостей. Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяг надання послуг – 1 послуга, згідно обсягів Технічної специфікації (додаток 2 тендерної документації). Місце надання послуг: Львівська обл., детальні маршрути вказані в Технічній специфікації (додаток 2 тендерної документації).
Очікувана вартість: 158 000.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з тимчасового розміщення (проживання) учасників Всеукраїнського вишколу «Джура Прикордонник»
Код ДК 021:2015: 98340000-8 Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 79057, Україна, Львівська область, Львів, вул. Чупринки Т. генерала, буд. 55а На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Відділ освіти Жовківської міської ради
Ціна пропозиції 158 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.08.2025 15:51
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 00bb3e0bfc1246ba8c7d5dbba0bb0e8d
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-11-009236-a-a1
Постачальник: Відділ освіти Жовківської міської ради
Номер договору: 5
Сума договору: 158 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 08.08.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 08.08.2025 00:00
Статус:
Підписаний
PDF
SCAN0043 (3).PDF