-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне (Конверт поштовий C5 (162х229 мм), СКЛ, 0+0 білий офсет 80 г/м², 1 шт.; Конверт поштовий C4 (229х324 мм), МК, 0+0, білий офсет, 90г/м²;Коригувальна рідина з пензликом, Buromax (BM.1004), 20 мл, водна основа; Папка-реєстратор Axent , двостороння, A4, 75 мм, зібрана, салатова; Папка-реєстратор Axent Delta, двостороння, A4, 75 мм, зібрана, світло-блакитн; Лінійка пластикова 30 см; Ніж канцелярський 18 мм жовтий; Олівець графітовий НВ, з гумкою, жовтий; Скоби для степлера AXENT, №24/6, 1000шт.; Клейка стрічка канцелярська 48ммх100м, 45мкм, прозора; Файл А4 30мкм (20*100); Фотопапір PRINTPRO А4 230 г/м2 50 аркушів Глянцевий; Стікери-закладки "Стрілки"
Торги не відбулися
2 100.00
UAH з ПДВ
Номер:
cce38e57f89041938734550b43658ad4
Внутрішній номер закупівлі:
26102268
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-08-11-005386-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03082760
-
Адреса:
21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке Шосе, буд. 108
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Людмила Наконечна +380432551100 vodkl-bux@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
2 100.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
11.08.2025 13:11 - 14.08.2025 10:00
Дата відміни:
14.08.2025 10:00
Причина відміни:
Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Конверти поштові
Кількість
120 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Конверти поштові
Кількість
120 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Коректори
Кількість
8 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папки-реєстратори
Кількість
15 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папки-реєстратори
Кількість
15 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Лінійки
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Ножі канцелярські
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Олівці графітні
Кількість
12 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Скоби для степлера
Кількість
10 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Клейка стрічка канцелярська
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Файли для документів
Кількість
400 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Фотопапір
Кількість
2 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Закладки
Кількість
5 пачка
Період постачання
до 31.12.2025