• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір офісний

Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом 15 днів з моменту підписання Договору, але не пізніше 31.08.2025 р. Поставка Товару здійснюється за адресою: вул. Кавказька, буд. 9а, м. Рівне, Рівненської обл., 33013.

Торги відмінено

32 375.00 UAH з ПДВ
Номер: af76d7164fe343d69453526ae3729002
Внутрішній номер закупівлі: 26101309
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-11-004411-a   
Замовник: Рівненський обласний центр зайнятості
Контактна особа: Швед Інна Олександрівна +380965395359 shved@rvocz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 32 375.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 11.08.2025 12:17 - 14.08.2025 09:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 200 пачка
Період постачання до 31.08.2025
Місце постачання 33013, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Кавказька, 9а На карті

Інформація про скасування

Номер: 42bb1ae771174f5cb47bcbe5e9f98394
Причина скасування: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування: У Замовника немає потреби в закупівлі паперу формату А5.
Дата опублікування: 13.08.2025 15:30
Дата виконання: 13.08.2025 15:30
Статус:
Виконано