-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Папір офісний
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом 15 днів з моменту підписання Договору, але не пізніше 31.08.2025 р. Поставка Товару здійснюється за адресою: вул. Кавказька, буд. 9а, м. Рівне, Рівненської обл., 33013.
Торги відмінено
32 375.00
UAH з ПДВ
Номер:
af76d7164fe343d69453526ae3729002
Внутрішній номер закупівлі:
26101309
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-08-11-004411-a
Замовник:
Рівненський обласний центр зайнятості
×
-
Код ЄДРПОУ:
05430879
-
Адреса:
33013, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Кавказька, 9а
-
Категорія:
Орган соціального страхування
Контактна особа:
Швед Інна Олександрівна +380965395359 shved@rvocz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
32 375.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
11.08.2025 12:17 - 14.08.2025 09:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 15 робочих днів, після підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях15 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Кількість
200 пачка
Період постачання
до 31.08.2025
Інформація про скасування
Номер:
42bb1ae771174f5cb47bcbe5e9f98394
Причина скасування:
Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування:
У Замовника немає потреби в закупівлі паперу формату А5.
Дата опублікування:
13.08.2025 15:30
Дата виконання:
13.08.2025 15:30
Статус:
Виконано