• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Стрічка касова (термопапір)

Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника окремими партіями на підставі замовлень уповноважених осіб з боку Замовника, впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати отримання замовлення Замовника. Розрахунки за поставлений Товар (партію Товару) здійснюються Покупцем на підставі рахунку, наданого Постачальником, протягом 15 робочих днів від дня підписання Сторонами видаткової накладної / акту приймання-передачі товару.

Торги відмінено

594 800.00 UAH без ПДВ
Номер: 084bb05eae1944cbac041893d70f8c83
Внутрішній номер закупівлі: 26099155
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-11-002271-a   
Замовник: ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактна особа: Продащук Вікторія Олегівна 380472370375 viktoriia.prodashchuk@e-forest.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 594 800.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 11.08.2025 10:46 - 14.08.2025 00:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стрічка касова, термопапір, втулка 12 мм, ширина від 57 мм, довжина від 19 м
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 48000 рулон
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, провул. Медичний, будинок 4 На карті

Інформація про скасування

Номер: c849a7abc6c9494ab78fbf1572ce1ed4
Причина скасування: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування: За рішенням уповноваженої особи від 11.08.2025 року № 869 в електронному каталозі сформовано запит пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 року № 822 (далі - Порядок), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості), на закупівлю за предметом: Стрічка касова (термопапір) за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», очікуваною вартістю 713 760 грн, 00 коп., з урахуванням ПДВ, унікальний номер оголошення: UA-2025-08-11-002271-a (далі - Закупівля). Відповідно до пункту 65 Порядку формування та використання електронного каталогу № 822 від 14 вересня 2020 р. замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у випадках: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі; 2) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі; 3) якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажором). У разі відміни запиту пропозицій постачальників замовник обов’язково зазначає причину такої відміни. Після публікації закупівлі, Замовником була виявлена технічна помилка при публікації закупівлі на майданчику, а саме: номенклатурна одиниця вибраного товару, не відповідає технічній специфікації в договорі. В закупівлі по запиту ціни пропозицій не передбачено внесення змін після публікації і зв’язавшись із службою підтримки було виявлено що усунити таку неточність роботи майданчику не має можливості, відповідно у замовника відсутня подальша потреба в даній закупівлі. З огляду на зазначене, замовник скасовує закупівлю за процедурою запиту (ціни) пропозицій за предметом закупівлі: Стрічка касова (термопапір) за кодом 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», згідно підпункту 1 пункту 65 Порядку.
Дата опублікування: 12.08.2025 11:36
Дата виконання: 12.08.2025 11:36
Статус:
Виконано