-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Стрічка касова (термопапір)
Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника окремими партіями на підставі замовлень уповноважених осіб з боку Замовника, впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати отримання замовлення Замовника. Розрахунки за поставлений Товар (партію Товару) здійснюються Покупцем на підставі рахунку, наданого Постачальником, протягом 15 робочих днів від дня підписання Сторонами видаткової накладної / акту приймання-передачі товару.
Торги відмінено
594 800.00
UAH без ПДВ
Номер:
084bb05eae1944cbac041893d70f8c83
Внутрішній номер закупівлі:
26099155
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-08-11-002271-a
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
45625546
-
Адреса:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, провул. Медичний, будинок 4
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Продащук Вікторія Олегівна 380472370375 viktoriia.prodashchuk@e-forest.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
594 800.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій:
11.08.2025 10:46 - 14.08.2025 00:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписЗ метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій незалежно від податкового статусу учасника, закупівля буде оголошена без урахування ПДВ. Учасник, незалежно від його форми оподаткування, при подачі тендерної пропозиції вносить в електронну систему закупівель інформацію про ціну пропозиції без урахування ПДВ. При укладанні договору про закупівлю з учасником, який зареєстрований в Україні як платник податку на додану вартість, сума ПДВ, розрахована згідно вимог законодавства України, буде нараховуватись на суму пропозиції переможця процедури закупівлі та зазначатись в договорі про закупівлю.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях15 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стрічка касова, термопапір, втулка 12 мм, ширина від 57 мм, довжина від 19 м
Кількість
48000 рулон
Період постачання
до 31.12.2025
Інформація про скасування
Номер:
c849a7abc6c9494ab78fbf1572ce1ed4
Причина скасування:
Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування:
За рішенням уповноваженої особи від 11.08.2025 року № 869 в електронному каталозі сформовано запит пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 року № 822 (далі - Порядок), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості), на закупівлю за предметом: Стрічка касова (термопапір) за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», очікуваною вартістю 713 760 грн, 00 коп., з урахуванням ПДВ, унікальний номер оголошення: UA-2025-08-11-002271-a (далі - Закупівля).
Відповідно до пункту 65 Порядку формування та використання електронного каталогу № 822 від 14 вересня 2020 р. замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у випадках:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі;
2) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі;
3) якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажором).
У разі відміни запиту пропозицій постачальників замовник обов’язково зазначає причину такої відміни.
Після публікації закупівлі, Замовником була виявлена технічна помилка при публікації закупівлі на майданчику, а саме: номенклатурна одиниця вибраного товару, не відповідає технічній специфікації в договорі. В закупівлі по запиту ціни пропозицій не передбачено внесення змін після публікації і зв’язавшись із службою підтримки було виявлено що усунити таку неточність роботи майданчику не має можливості, відповідно у замовника відсутня подальша потреба в даній закупівлі.
З огляду на зазначене, замовник скасовує закупівлю за процедурою запиту (ціни) пропозицій за предметом закупівлі: Стрічка касова (термопапір) за кодом 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», згідно підпункту 1 пункту 65 Порядку.
Дата опублікування:
12.08.2025 11:36
Дата виконання:
12.08.2025 11:36
Статус:
Виконано